ua en ru

Колесніков: Мiнiнфраструктури віддасть західним компаніям контроль за якістю доріг

Автор: RBC.UA
Міністерство інфраструктури України віддасть західним компаніям контроль за якістю доріг, повідомив українським журналістам віце-прем'єр-міністр, міністр інфраструктури Борис Колесніков в Лондоні, передає кореспондент РБК-Україна.

Міністерство інфраструктури України віддасть західним компаніям контроль за якістю доріг, повідомив українським журналістам віце-прем'єр-міністр, міністр інфраструктури Борис Колесніков в Лондоні, передає кореспондент РБК-Україна.

"Ми вже ведемо переговори з французькими, німецькими компаніями з приводу контролю за якістю доріг в процесі їх будівництва", - сказав Колесніков.

За його словами Мiнiнфраструктури є розробником стратегії законодавчого ініціатора з введенням вільного ринку підрядних організацій, тобто з проведенням відповідних тендерів.

"Укравтодор" тимчасово буде тільки експлуатувати автомобільні дороги і вести поточні ремонти, а незалежна інспекція з наземного транспорту буде займатися інспектуванням", - підкреслив міністр.

Зазначимо, в жовтні Колесніков заявив, що дороги нормальної якості в Україні є. Віце-прем'єр тоді зазначив, що будівництво доріг буде продовжуватися і після чемпіонату. "За оцінкою УЄФА, Україні потрібно 30 років для того, щоб зробити дороги рівня Німеччини або Франції... Побудувати highway за півтора року в країні довжиною півтори тисячі кілометрів так швидко не вийде. Але всі дороги реконструйовані, частина побудована по-новому", - повідомив тоді міністр.

У липні Колесніков повідомив, що Україна в найближче десятиліття отримає сучасні автомобільні дороги. "Я думаю, що ми вкладемося в 10 років - щоб отримати сучасні автодороги. Як мінімум 5-6 трансукраїнських магістралей буде побудовано в найближчі 10 років", - зазначив Колесніков.

Серед найближчих планів - будівництво автобанів. "На наступний рік у нас заплановано кілька нових автошляхів, зокрема, першої категорії - Донецьк-Луганськ, а також повна модернізація побудованої ще в 1969 р. дороги Донецьк-Маріуполь", - сказав віце-прем'єр-міністр України.

За словами міністра, до Євро-2012 в Україні в хорошому стані будуть дороги Варшава-Київ і Київ-Чоп. Для забезпечення якісного транзиту через російсько-український кордон Міністерство інфраструктури починає проектувати абсолютно нову магістраль Київ-Дніпропетровськ через Канів-Черкаси-Дніпродзержинськ-Дніпропетровськ з виходом на Донецьку область через Донецьк на Ростов. Також буде побудована дорога, яка з'єднає порти Дунайського регіону з Каспійським портом - дуже важливий для України центр Одеса-Херсон-Миколаїв, який пролягає уздовж берега Чорного і Азовського морів на Бердянськ і Маріуполь і в районі Таганрога перетинає кордон з РФ. Ще один об'єкт, який буде якісно оновлений, - дорога Москва-Сімферополь. Як підкреслив Колесніков, зважаючи на туристичне навантаження, ця дорога - дуже важливий напрямок.

Раніше повідомлялося, що Державна служба автомобільних доріг "Укравтодор" планує здати в експлуатацію в 2011 р. більше 1100 км доріг. За словами заступника голови "Укравтодору" Євгенія Прусенко, всього програмою підготовки доріг до Євро-2012 передбачено будівництво, реконструкція, капітальний і поточний ремонт 3460 км доріг, які в основному зв'язують Львів, Київ, Харків, Донецьк та пункти пропуску на кордонах.

Голова "Укравтодору" Володимир Демішкан влітку заявляв про те, що в 2011 р., як того вимагає доручення Президента України Віктора Януковича, має бути відкрито рух на 1500 км доріг. Також він зазначив, що на рахунках "Укравтодору" є 18,5 млрд грн, які будуть спрямовані на проведення дорожніх ремонтних робіт.

На початку лютого 2011 р. прем'єр-міністр України Микола Азаров заявив, що Уряд виділить 10 млрд грн в 2011 р. на розвиток автомобільних доріг України. Він додав, що в першу чергу повинні будуватися і реконструюватися дороги, які необхідні в рамках підготовки України до Євро-2012.

Нагадаємо, після того, як Україна змогла виконати більшість обов'язкових умов, необхідних для успішного проведення Чемпіонату Європи з футболу 2012 р., європейські експерти і преса найчастіше вказують на поганий стан українських транспортних магістралей. Вчорашня заява Колеснікова, очевидно, продиктована необхідністю заспокоїти міжнародне співтовариство з цього приводу.