ua en ru

Київрада обмежила швидкість автобусів до 50 км/год

Автор: RBC.UA
Київська міська рада обмежила швидкість руху містом автобусів і маршрутних таксі до 50 км/год. Таке рішення було ухвалене сьогодні на пленарному засіданні Київради. На думку Київради, це обмеження дозволить знизити рівень аварійності серед водіїв цієї категорії транспортних засобів і тяжкість її наслідків, а також поліпшити якість транспортного обслуговування населення.

Київська міська рада обмежила швидкість руху містом автобусів і маршрутних таксі до 50 км/год. Таке рішення було ухвалене сьогодні на пленарному засіданні Київради. На думку Київради, це обмеження дозволить знизити рівень аварійності серед водіїв цієї категорії транспортних засобів і тяжкість її наслідків, а також поліпшити якість транспортного обслуговування населення. Київрада доручила Київській міській державній адміністрації прийняти заходи з устаткування автобусних маршрутів відповідними знаками, які обмежують швидкість руху, а також підсилити контроль за дотриманням водіями встановленого в Києві швидкісного режиму. Як відзначив в інтерв'ю журналістам генеральний директор КП "Київпастранс" Микола Ламбуцький, рішення, перш за все, стосується маршрутних перевізників. За його словами, міська рада має повне право обмежити швидкість їх руху. При цьому він підкреслив, що у більшості європейських країн є таке обмеження. Згідно з документом, маршрути, якими їздять автобуси, обладнають відповідними технічними засобами регулювання дорожнього руху. Обсяг фінансування встановлення таких обмежувачів визначать після обстеження маршрутів і виготовлення необхідної проектної документації. Крім того, депутати визначили межі центральної частини столиці, де впорядкують маршрутну мережу суспільного транспорту. Депутати затвердили межі центральної частини по вулицях: площа Лесі Українки, вулиця Кутузова, вулиця Цитадельна, вулиця Січневого повстання, вулиця Грушевського, Володимирський узвіз, вулиця Сагайдачного, Контрактова площа, вулиця Межигірська, вулиця Нижній Вал, вулиця Глибочицька, вулиця Артема, вулиця Чорновола, проспект Перемоги, площа Перемоги, вулиця Саксаганського, вулиця Комінтерну, вулиця Еспланада, бульвар Лесі Українки. Відтепер перевезення пасажирів здійснюватиметься в межах центральної частини міста на конкурсних умовах тільки транспортом загального користування великої і надвеликої місткості, який працює в звичайному режимі руху з відшкодуванням витрат на перевезення пільгових категорій пасажирів, використовуючи тролейбуси і автобуси, виготовлені за новітніми технологіями завдовжки 12-19 метрів і низьким рівнем підлоги, а автобуси, які відповідають нормам екологічної безпеки не нижче за "Євро-2". Депутати також ухвалили рішення про запровадження на міських автобусних маршрутах, які працюють у режимі маршрутного таксі, фіксовані зупинки. У свою чергу, Київській міській державній адміністрації доручено здійснити оптимізацію маршрутної мережі наземного пасажирського транспорту. Також депутатський корпус Київради звертається до управління ДАІ ГУ МВС України з рекомендацією встановити контроль за дотриманням водіями перевізників пасажирів затверджених Київрадою вимог. Нагадаємо, мер Києва Леонід Черновецький заявляв про намір обмежити швидкість маршрутних таксі ще 7 листопада. Міський голова аргументував таке рішення тим, що маршрути, являють небезпеку для пасажирів і пішоходів і складають недоброякісну конкуренцію громадському транспорту комунального підприємства "Київпастранс" і дублюють його маршрути.