ua en ru

Київський метрополітен купить нові вагони

Автор: RBC.UA
Комунальне підприємство "Київський метрополітен" до кінця 2008 р. має намір поновити весь парк вагонів, які працюють на постійному струмі. Такі вагони будуть замінені вагонами, які працюють на змінному струмі. Підприємство має намір провести тендер на закупівлю таких вагонів. Про це сьогодні на прес-конференції повідомив начальник КП "Київський метрополітен" Петро Мірошников.

Комунальне підприємство "Київський метрополітен" до кінця 2008р. має намір поновити весь парк вагонів, які працюють на постійному струмі. Такі вагони будуть замінені вагонами, які працюють на змінному струмі. Підприємство має намір провести тендер на закупівлю таких вагонів. Про це сьогодні на прес-конференції повідомив начальник КП "Київський метрополітен" Петро Мірошников. Він зазначив, що це сприятиме в т.ч. економії електроенергії, оскільки на даний момент київським метрополітеном експлуатується більше, ніж 600 вагонів. За словами П.Мірошникова, до кінця 2011 р. планується побудувати понад 21 км шляху і відкрити більше 20 станцій (на сьогодні довжина київського метро становить 57,8 км). Для цього необхідно, вважає начальник КП, щорічно відкривати 4 станції метро і здавати в експлуатацію 5 км шляху. "Ми плануємо найближчим часом запросити крупні компанії світу для участі в тендерах, з метою розвитку метрополітену, оскільки силами київських будівельників ми цю задачу просто не вирішимо", - сказав він. П.Мірошников повідомив, що більше, ніж 100 міжнародних компаній, які мають ліцензію на проведення таких тендерів, 19 вже заявили про готовність брати в них участь. Начальник метрополітену також зазначив, що КП "Київський метрополітен" на сьогоднішній день є збитковим підприємством. За його словами, загальні витрати КП в 2007 р. становитимуть 631,1 млн грн, а доходи підприємства від продажу квитків - 239 млн грн., що становить 38% покриття власних витрат метрополітену. Фінансування з міського бюджету при цьому заплановане на суму 131,6 млн грн. П.Мірошников повідомив, що у випадку, якщо тариф на проїзд в київському метро в 2007 р. не буде змінений, то "Київський метрополітен" проситиме про додаткове фінансування з міського бюджету у розмірі 240-250 млн грн. "Метрополітен перетвориться з дотованого підприємства на бюджетну організацію на зразок дошкільної установи чи лікарні", - сказав він. П.Мірошников пояснив, що метрополітен дотується у всьому світі, але дотації становлять 10-15%, а у разі додаткового фінансування з міського бюджету цей показник становитиме 62%. Щоб зменшити витратну частину підприємства, керівництво планує здавати в оренду тунельні простори метро компаніям, які займаються транспортними інформаційними інфраструктурами для розміщення комунікацій. За словами П.Мірошникова, КП наразі розробляє концепцію тунельних просторів, оскільки величезні площі київського метро останнім часом практично не експлуатуються, але вимагають постійних витрат. "Це буде хороша, вельми істотна добавка для того, щоб трішки компенсувати ту частину несправедливого тарифу (за проїзд в метро), який сьогодні існує", - сказав П.Мірошников. Він уточнив, що в оренду здаватимуться не лише неексплуатовані приміщення, "а всі тунелі, і ті, якими ходять потяги". За його словами, КП раніше вже займалося здаванням в оренду тунельних просторів, але в дрібніших масштабах. Нагадаємо, що Петро Мірошников 1 червня ц.р. призначений начальником комунального підприємства (КП) "Київський метрополітен". З 23 березня 2006 р. П.Мірошников вже виконував обов'язки начальника КП "Київський метрополітен". З 2000 р. по березень 2007 р. він обіймав посаду голови представництва "Казахойл-Україна".