ua en ru

Київська прокуратура вимагає зняти з реєстрації 10 столичних автошкіл

Автор: RBC.UA
Органи прокуратури м. Києва в ході перевірки діяльності навчальних закладів, які готують водіїв, внесла приписи начальнику УДАІ ГУ МВС України в м. Києві з вимогою усунути порушення ліцензійного законодавства та зняти з реєстрації в органах МРЕВ 10 навчальних закладів, які здійснюють освітню діяльність без ліцензії. Про це РБК-Україна повідомила прес-секретар прокурора м. Києва Мирослава Мушка.

Органи прокуратури м. Києва в ході перевірки діяльності навчальних закладів, які готують водіїв, внесла приписи начальнику УДАІ ГУ МВС України в м. Києві з вимогою усунути порушення ліцензійного законодавства та зняти з реєстрації в органах МРЕВ 10 навчальних закладів, які здійснюють освітню діяльність без ліцензії. Про це РБК-Україна повідомила прес-секретар прокурора м. Києва Мирослава Мушка. Перевірка здійснюється за дорученням заступника генпрокурора, прокурора столиці Євгена Блажівського. Прес-служба повідомляє, що в ході перевірки вже виявлено численні порушення чинного законодавства, зокрема, надання автошколами освітніх послуг без ліцензії Міністерства освіти і науки. Перевірки тривають. Нагадаємо, що Міністерство внутрішніх справ надіслало запит до Міносвіти і науки (МОН) щодо позбавлення ліцензії деяких автошкіл, у роботі яких було виявлено порушення в ході вибіркової перевірки 2,2 тис. автошкіл. Про це на розширеній колегії МВС повідомив тимчасово виконуючий обов'язки міністра внутрішніх справ Михайло Корнієнко. За його словами, у ході перевірок лише 15% слухачів автошкіл, що перевірялися, вдалося скласти іспити. Т.в.о. міністра також наголосив, що ті школи, які планується позбавити ліцензії, вели не підготовку водіїв, а комерційну діяльність. Ранiше, перший заступник міністра транспорту і зв'язку Леонід Сергієнко повідомляв РБК-Україна, що автошколи повинні залишитися в держвласності. Він підкреслював, що на даний час учбово-матеріальна база державних автошкіл (до них відносяться школи районних товариств сприяння обороні України (колишні ДТСААФ), школи при автотранспортних підприємствах, учбових установах) значною мірою "зруйнована і розкрадена". "Тому частково нам доведеться привернути засоби приватних інвесторів для її відновлення", - підкреслив Л.Сергієнко. Необхідність залишити вказані автошколи в держвласності Л.Сергієнко пояснив наявністю гострої кадрової проблеми з водіями. "У деяких невеликих містах сьогодні на 60 автобусів припадає 30 водіїв", -сказав він.