Катастрофа російського літака Boeing-737: загинуло 6 українців
За даними посольства України в Росії, станом на першу половину дня 15 вересня ц.р. кількість загиблих громадян України в авіакатастрофі поблизу м. Перм (РФ) зросла з п'яти до шести осіб. Про це повідомляє прес-служба МЗС. На даний час посольство продовжує з'ясовувати обставини інциденту та уточнює інформацію про загиблих. Справа перебуває на контролі ПУ в РФ та в Департаменті консульської служби. Щодо можливих причин катастрофи "Боінгу" було висунуто відразу 10 можливих версій. При цьому слідством допускалися не тільки "традиційні" в більшості авіакатастроф припущення, такі як відмова техніки і помилка при пілотуванні, але й інші, у тому числі і теракт. Пояснювався такий розкид версій, за попередньою інформацією, даними про дивну поведінку пілотів літака при посадці, пише сьогодні видання "Час новин". Так, керівник польотів пермського аеропорту Ірек Бікбов напередодні повідомив журналістам, що в останні хвилини екіпаж нібито неадекватно реагував на команди диспетчерів, виконуючи команди навпаки. З першого заходу екіпаж не зміг посадити літак. За даними офіційного представника "Аерофлоту", лайнер був відправлений диспетчером на друге коло, під час якого і сталася катастрофа. О 2:10 за київським часом літак зник з екранів радарів, і одночасно з цим з ним припинився радіозв'язок. Практично відразу з вежі аеропорту, з якою видно майже все місто, був відзначений потужний спалах. Через кілька хвилин до МНС надійшов дзвінок про падіння літака в Індустріальному районі Пермі. За словами І.Бікбова, команду заходити на друге коло командир екіпажу літака отримав після того, як, лайнер несподівано замість зниження почав набирати висоту. "Відмітки" борту були послідовно зафіксовані спочатку на висоті 1800 м, потім на 600 м - лайнер планово знижувався, проте потім він раптом різко піднявся до 900 м. На запит диспетчера з проханням підтвердити висоту 900 м командир "Боінгу" нібито відповів, що продовжує знижуватися. Але за цей час, згідно зі свідченнями наземних радарів, літак встиг піднятися до висоти 1200 м. Посадка з такої висоти вже була неможлива, і диспетчер дав команду заходити на друге коло. При цьому на питання І.Бікбова – чи "все нормально на борту?" пілот відповів ствердно. Далі екіпаж продовжував по-своєму інтерпретувати вказівки диспетчера. Так, замість правого розвороту лайнер виконав лівий і потім знову почав зниження. У цей момент і сталася катастрофа. Відзначимо, за фактом авіакатастрофи літака порушена кримінальна справа про порушення правил безпеки польотів. Слідство, як і раніше, розглядає декілька версій події. Проте, остаточно все буде відомо тільки після розшифровки "чорних ящиків". Нагадаємо, вчора в Пермі розбився пасажирський літак Boeing-737, що виконував рейс №821 компанії "Аерофлот-Пермь" за маршрутом Москва-Пермь. У результаті інциденту загинули 88 людей, зокрема 7 дітей, 18 іноземних громадян, а також 6 членів екіпажу. Сьогоднішній день оголошений в Пермському краю днем трауру по загиблих.