Кабінет міністрів України надав ДП "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" держгарантію на будівництво залізниці на 372 млн 313,5 тис. дол. Про це йдеться у постанові Кабміну № 335 від 28 березня 2011 р.
Кабінет міністрів України надав ДП "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" держгарантію на будівництво залізниці на 372 млн 313,5 тис. дол. Про це йдеться у постанові Кабміну № 335 від 28 березня 2011 р.
Уряд установив, що забезпеченням виконання зобов'язань державного підприємства, яке становить 100% суми наданої державної гарантії, є майнові права за контрактами, укладеними в рамках реалізації проекту організації залізничного пасажирського сполучення.
Довжина маршруту складатиме 37,4 км, час руху поїзда на маршруті становитиме 41 хвилину, кількість зупинок - 2. Загальна вартість будівництва - 3 млрд 270 млн 727,157 тис. грн. Тривалість будівництва - 28 місяців.
Раніше, Кабінет міністрів України затвердив проект будівництва паркінгу ДП "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" загальною кошторисною вартістю 410 млн 30,115 тис. грн.
Загальна площа ділянки під будівництво - 30 тис. кв. метрів, вона розрахована на 2,038 тис. машиномісць.На будівельно-монтажні роботи заплановано 266 млн 553,515 тис. грн; на устатковання, меблі та інвентар - 51 млн 644,689 тис. грн; пусконалагоджувальни роботи - 1 млн 409,67 тис. грн; інші витрати - 90 млн 422,241 тис. грн. Будівництво буде фінансуватись за власні кошти підприємства. Запланований строк будівництва - 17 місяців.
Нагадаємо, голова Держагентства з інвестицій та управління нацпроектів Владислав Каськів раніше заявляв, що мова йде про кредит на 15 років з 3-літніми канікулами, який надає Банк розвитку Китаю.
Відповідаючи на питання про те, чому вирішено було зупинитися на кредиті, а не інвестиції, В. Каськів зазначив, що залучення кредитних коштів дозволяє "значно заощадити час для реалізації такого необхідного столиці України об'єкта".
Крім того, глава Держагентства з інвестицій та нацпроектів підкреслив, що "це перший подібний об'єкт, який буде побудований не за бюджетні кошти". "У нас це перша спроба реалізувати інфраструктурний об'єкт такого ключового значення за рахунок залучених коштів. При цьому, я підкреслюю, що мова йде про проект, який окупає себе", - сказав В.Каськів.
Також чиновник спростував інформацію про те, що один квиток на електричку Київ-Бориспіль буде коштувати 40 грн. "Це безвідповідальні люди називають такі цифри ... Ми вам обіцяємо провести протягом одного місяця публічну презентацію, де все буде абсолютно публічно розказано", - заявив В.Каськів.
Варто відзначити, що 9 березня на черговому засіданні Кабміну питання про надання державних гарантій для китайського кредиту було винесено і тут же знятий з розгляду.
Раніше, в грудні 2010 р., В.Каськів, будучи ще керівником робочої групи "Національні проекти" Комітету з економічних реформ, зазначав складнощі з отриманням держгарантій під цей кредит. "Тут у нас прикра ситуація поки що, у зв'язку з тим, що відповідно до рамкової угоди, підписаної в ході візиту президента Віктора Януковича до Китаю, в цьому році ще не виділена частка державних гарантій, які необхідні для початку робіт", - сказав В.Каськів.