Adidas випустила гламурні жіночі валянки (фото)
Компанія-виробник спортивного одягу і взуття зі світовим ім'ям Adidas дала старт продажам високотехнологічного жіночого взуття на базі російських валянків. Колекція взуття має креативну назву adiValenki. У нових моделях об'єдналася автентичність старовинного взуття та інноваційних технологій.
Читайте також: Adidas завершила 2011 р. з рекордною виручкою, - неофіційні дані
За формою це взуття дійсно схоже на справжні валянки, але при цьому виконане з нових матеріалів: італійської повстини та екологічно чистої овечої вовни, а щоб уберегти самі adiValenki від бруду, сльоти та реагентів, традиційні калоші замінили на непромокальні вставки з термополіуретана.
Підошва adiValenki оснащена профілем Traxion, який повинен забезпечувати зчеплення з поверхнею і захист від ковзання. Крім того, в підошву adiValenki додана спеціальна алюмінієва пластина, дія якої спрямована на додатковий захист стопи від холоду.
adiValenki надійшли у продаж в середині жовтня поки тільки в офіційних магазинах у Росії і на сайті компанії, а в найближчому майбутньому - і в інших країнах, в тому числі, у США, Японії і Німеччині. У цьому сезоні будуть доступні тільки жіночі моделі adiValenki.
Читайте також: Adidas на Євро-2012 планує заробити більше 1,5 млрд євро
Експерти вважають, що високотехнологічні adiValenki стануть одним із найбільш незвичайних трендів прийдешньої зими. Ця модель Adidas була спеціально розроблена для Росії і прилеглих слов'янських країн, де звичайних черевиків з терморегуляцією не вистачає на морози, які іноді зашкалюють. Вартість валянків - 1199 грн.
Загалом, валянки набули широкого розповсюдження лише в першій половині XIX століття, коли їх почали виготовляти промисловим способом. До цього вони були досить дорогі, і їх могли собі дозволити лише заможні люди. У 1900 році в Росії було вироблено 1,4 млн пар валянок.
Нагадаємо, в липні 2012 року повідомлялося про те, що Adidas, другий за величиною в світі виробник спортивних товарів, закриває свою єдину в Китаї фабрику з виробництва одягу в рамках програми з поліпшення ефективності.
Як повідомлялося, чистий прибуток Adidas AG у 2011 р. збільшився на 18,2% і склав 671 млн євро.