Інтернет перевершить радіо як засіб поширення реклами 2008 р. За даними ZenithOptimedia - компанії, що займається придбаннями в галузі ЗМІ, 2006 р. витрати компаній по всьому світу на рекламу в Інтернеті становили 24,9 млрд дол., що на 33,2% більше 18,7 млрд дол., що їх витрачено 2005 р.
При цьому ZenithOptimedia повідомила, що чекає до 2008 р. збільшення цього показника в Азії на 7,7% з огляду на майбутні Олімпійські ігри в Пекіні. Іншими важливими чинниками, які сприятимуть збільшенню витрат компаній на рекламу в Інтернеті 2008 р. також стануть вибори в США та європейський чемпіонат з футболу, передає "Сіньхуа".
На сьогодні Інтернет посідає 5-е місце серед засобів поширення реклами. Раніше аналітики прогнозували, що він обжене радіо, яке наразі зберігає за собою 4-е місце, 2009 р. Інтернет-реклама впевнено набирає обертів. Так, наприклад, у США обсяги цього бізнесу за підсумками III кварталу 2006 р. застановили новий абсолютний рекорд - 4,2 млрд дол., що на 2% вище, ніж в II кварталі, коли обсяг рекламного бізнесу в мережі становив 4,1 млрд дол., і на 33% є вище за показник III кварталу 2005 р. (3,1 млрд дол.). Проте, попри стабільне зростання, обсяг інтернет-реклами наразі не перевищує 5% від загального обсягу рекламного бізнесу в США.
В Україні інтернет-аудиторія збільшується в середньому на 50% на рік (в Росії - 80-100%) і, за деякими оцінками, до кінця 2007 р. тут буде близько 6 млн користувачів, а обсяг ринку інтернет-реклами перевищить 14 млн дол. Сьогодні рекламу на українських сайтах розташовує понад 2 тис. рекламодавців. Що ж до загального ринку реклами в Україні, то згідно з прогнозами Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК) - найбільшої громадської організації у сфері реклами, 2007 р. його обсяг збільшиться на 26,5%, досягнувши 1,738 млн дол.