Інфраструктурні проекти є найбільш вигідними для інвесторів

Більшість країн, що розвиваються, насолоджуються останнім часом стабільним економічним зростанням. Навіть не дивлячись на серпневу кризу кредитів рівня subprime, ці держави привертають величезну кількість інвесторів, які намагаються всіма можливими способами захистити свій капітал від волатильності світових ринків, передає Reuters. Більшість країн, що розвиваються, насолоджуються останнім часом стабільним економічним зростанням. Навіть не дивлячись на серпневу кризу кредитів рівня subprime, ці держави привертають величезну кількість інвесторів, які намагаються всіма можливими способами захистити свій капітал від волатильності світових ринків, передає Reuters. Експерти відзначають, що одними з найбільш прибуткових на даний момент є інфраструктурні проекти. Все більше приватних фондів вкладають свій капітал в розвиток інфраструктури в Китаї, Індії та інших економіках, що швидко розвиваються. Наприклад, Індія. Ця країна розвивається зараз досить швидкими темпами, але через тривалий період недостатнього інвестування дороги, аеропорти та енергосистема знаходяться не в кращому стані. Нескладно здогадатись, що вклавши гроші в цей сектор зараз, в майбутньому інвестори отримають дуже непоганий прибуток. Китай також потребує розвитку інфраструктури: щодня на дорогах Пекіна з'являється близько 1200 нових автомобілів, і деякі частини Піднебесної досі страждають від дефіциту електроенергії. "Для автомобілів необхідні нові дороги, для виробництва електроенергії потрібна розвинена енергосистема. Інфраструктурні проекти в країнах, що розвиваються, обіцяють незабаром принести надприбуток", - запевняє стратег Macquarie Стюарт Фернс. Причому більшість великих інвестбанків та приватних інвесторів вже прислухалися до поради і зараз активно вкладають капітал в ці держави. Наприклад, минулого року Morgan Stanley спільно з інвестфондом, створеним General Electric і Credit Suisse, повідомили про намір вкласти 10 млрд дол. в інфраструктурні проекти. Lyxor Asset Management і Macquarie також заснували цього року інвестфонди, які вкладатимуть гроші якраз в інфраструктуру країн, що розвиваються. "Уряди більшості країн, що розвиваються, усвідомлюють, що приватний сектор вкрай важливий для розвитку інфраструктури. У довгостроковій перспективі прибуток від такого роду проектів обіцяє бути дуже непоганим", - відзначає представник UBS Global Asset Management Крістоф Катчер. Тим часом, цього місяця економісти Merrill Lynch вже збільшили прогноз з притоку інвестицій в інфраструктуру країн, що розвиваються, на найближчі три роки - до 2,25 трлн дол./рік. Причому, основними інвесторами, на їхню думку, стануть Китай, країни Персидської затоки та Росія. Щоправда, деякі аналітики запевняють, що поки розвиток інфраструктурних проектів в країнах, що розвиваються, гальмуватимуть такі чинники, як контроль з боку влади та можливі проблеми з контрактами та дозволами на будівництво. Наприклад, в Індії американській компанії Enron, що запропонувала побудувати в країні газову електростанцію Dhabol, довелося подолати численні бюрократичні перепони, перш ніж добитися початку конкретних робіт.
On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся