Господарський суд Київської області 29 грудня 2012 р. почав провадження у справі про банкрутство авіакомпанії "АероСвіт". Про це йдеться в тексті постанови суду № Б3/160-12, опублікованому в Єдиному державному реєстрі судових рішень.
Господарський суд Київської області 29 грудня 2012 р. почав провадження у справі про банкрутство авіакомпанії "АероСвіт". Про це йдеться в тексті постанови суду № Б3/160-12, опублікованому в Єдиному державному реєстрі судових рішень.
Провадження почато після розгляду відповідної заяви від авіакомпанії.
Суд також постановив ввести процедуру розпорядження майном авіакомпанії і призначити розпорядником майна арбітражного керуючого Леоніда Талана. Розгляд справи у підготовчому засіданні призначено на 23 січня 2013 на 14:30.
Станом на 27 грудня 2012 р. авіакомпанія має заборгованість перед кредиторами в розмірі 4,27 млрд грн. Станом на 30 вересня 2012 р. загальна балансова вартість активів "АероСвіту" становить 1,46 млрд грн.
Читайте також: "АероСвіт" заявив про скорочення штату
"Враховуючи вищевказане, боржник не має можливості погасити існуючу заборгованість перед усіма кредиторами одночасно, а задоволення вимог одного або кількох кредиторів призведе до неможливості виконання грошових зобов'язань боржника в повному обсязі перед іншими кредиторами, у зв'язку з чим останній звернувся до суду із заявою про банкрутство. .. Суд визнав подані матеріали достатніми для прийняття заяви про банкрутство до розгляду", - йдеться в тексті постанови суду.
У повідомленні прес-служби компанії йдеться, що "АероСвіт" звернувся до господарського суду з метою початку процедури санації, відновлення платоспроможності та забезпечення виконання зобов'язань перед кредиторами в повному обсязі. Запланована санація компанії є частиною реформування, розпочатого авіакомпанією в цілях відновлення її операційної ефективності та підвищення прибутковості.
Окремо наголошується, що авіакомпанія на сьогоднішній день не є банкрутом. "АероСвіт" не зупиняє оперування і продовжить виконання поточних зобов'язань перед контрагентами. Менеджмент авіакомпанії продовжують функціонувати в колишньому складі, всі процедури забезпечення операційної діяльності, включаючи безпеку польотів, виконуються в повному обсязі ", - сказано в повідомленні прес-служби" Аеросвіту"
Раніше повідомлялося, що "АероСвіт" поступиться частиною своїх рейсів конкуренту - "Міжнародним авіалініям України" (МАУ). Навесні 2013 р. МАУ почнуть здійснювати більшу частину рейсів перевізника на своїх літаках, "АероСвіт" буде виконувати функції маркетингового партнера на цих напрямках. МАУ буде потрібно суттєво розширити флот і штат співробітників, і джерела не виключають, що це також може бути зроблено за рахунок "АероСвіту". Експерти зазначали, що "АероСвіту" зараз вкрай необхідне партнерство з конкурентом: перевізник не може впоратися з фінансовими проблемами самостійно.
Нагадаємо, що в грудні 2012 р., Росавіація ухвалила рішення про припинення аеронавігаційного обслуговування рейсів української авіакомпанії "АероСвіт" на території Росії. Росавіація повідомила, що борг українського перевізника за аеронавігаційне обслуговування на повітряних трасах перевищив 1 млн дол, за аеропортове і аеронавігаційне обслуговування в "Шереметьєво" - 180 тис. дол. Пізніше повідомлялося, що компанія почала частково погашати борги. Незабаром дозвіл на використання повітряного простору Росії "Аеросвітом" було відновлено.
"АероСвіт" повідомляв, що компанія "поетапно відновлює платежі в рамках графіків, узгоджених з операторами послуг, що надаються. Через затримку надходження коштів на рахунки" АероСвіту "в сезон низького попиту був порушений графік розрахунків за послуги аеронавігації та обслуговування у ряді аеропортів також в Україні.
Читайте також: Заборгованість перед аеропортами пов'язана із затримками в надходженнях коштів на рахунки компанії, - "АероСвіт"
Також повідомлялося, що "АероСвіт" (Київ) має намір скоротити штат і витрати компанії в цілому. Рішення про реструктуризацію своєї діяльності авіакомпанії було прийняте у зв'язку з "загальними наслідками галузевої кризи". Одночасно авіакомпанії в Україні мають додаткові виклики - песимістичні прогнози про перспективи розвитку бізнесу, обмежений доступ до фінансових ресурсів, надзвичайно специфічні умови функціонування національного ринку авіаперевезень, констатують в "АероСвіті".
Авіакомпанія "АероСвіт - Українські Авіалінії" заснована в 1994 р., базується в київському міжнародному аеропорту "Бориспіль". Має найбільш обширну мережу регулярних міжнародних маршрутів. Обслуговує більше 60 міжнародних маршрутів до 34 країн, у тому числі п'ять трансконтинентальних безпосадкових повітряних ліній - до Нью-Йорка, Торонто, Пекіна, Делі й Бангкока. Забезпечує перевезення пасажирів у найбільші міста України: Дніпропетровськ, Донецьк, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Львів, Одесу, Сімферополь, Харків.
Авіакомпанія оперує флотом у складі 28 повітряних суден виробництва компанії Boeing, включаючи вісім далекомагістральних Boeing 767 і 20 середньомагістральних Boeing 737. Також використовує літаки Airbus 320/321, Embraer 145, Embraer 190 і ATR-72.