Groupon відкинула пропозицію Google щодо своєї купівлі
Американська Groupon, власник однойменного інтернет-порталу, який надає в глобальній мережі знижки на товари і послуги, відкинула пропозицію Google щодо своєї покупки.
Відповідну інформацію поширило Reuters з посиланням на ряд американських ЗМІ, що опублікували коментарі джерел, близьких до переговорів щодо цієї угоди. За їх твердженнями, Groupon вважала за краще залишитися незалежною, і планує в найближчому майбутньому провести первинне розміщення своїх акцій на біржі (IPO).
Варто відзначити, що представники Groupon раніше відмовлялися коментувати інформацію про можливу операцію. Офіційних коментарів від Google поки також не надходило.
Нагадаємо, 1 грудня ц.р. з'явилася інформація про те, що інтернет-гігант Google близький до покупки Groupon Inc. Повідомлялося, що передбачувана угода могла стати найбільшою в історії Google - її передбачувана вартість становила 5-6 млрд дол. Зазначалося також, що компанія готова заплатити за Groupon "значно більшу суму", ніж Yahoo!, що пропонувала інтернет-порталу у минулому році 2 - 3 млрд дол., від яких він відмовився.
Google керує популярною пошуковою системою. Компанія займає близько 66% ринку. До цього дня найбільші придбання Google - це онлайнова рекламна мережа DoubleClick, куплена ним за 3,1 млрд дол. у 2008 р. і відеосервіс YouTube (за 1,65 млрд дол. в 2006 р.).
Компанія Groupon була заснована в 2008 р. і дозволяє зареєстрованим користувачам купувати знижки на різні товари і послуги. В даний час Groupon представлена в 29 країнах світу, а кількість користувачів порталу досягає 13 млн чоловік. У серпні ц.р. Groupon Inc. вийшла на російський та японський ринки: компанія придбала російський аналог Groupon - компанію Darberry і японську Qpod.