Російська вантажна авіакомпанія "Волга-Дніпро" і ДП "Антонов" домовилися про модернізацію 10 літаків Ан-124 ("Руслан") за 400-600 млн дол. Про це журналістам повідомив глава "Волга-Дніпро" Олексій Ісайкін, передає Reuters.
Російська вантажна авіакомпанія "Волга-Дніпро" і ДП "Антонов" домовилися про модернізацію 10 літаків Ан-124 ("Руслан") за 400-600 млн дол. Про це журналістам повідомив глава "Волга-Дніпро" Олексій Ісайкін, передає Reuters.
Згідно з повідомленням, контракт на модернізацію першого "Руслана" був підписаний сьогодні, 17 серпня, на підмосковному авіасалоні МАКС.
Модернізація передбачає збільшення вантажопідйомності, дальності польоту і терміну служби літака. Дальність складе 5 тис . км, термін служби літака буде збільшений до 50 років, або 60 тис. льотних годин.
В даний час в портфелі замовлень ДП "Антонов" значно більшу кількість літаків, ніж держпідприємство здатне виробити. В даний момент портфель замовлень компанії "Ільюшин Фінанс" (лізингова компанія, яка фінансує придбання літаків "Ан") на поставку Ан-148/158 складає 150 літаків, а в цілому обсяг портфеля з урахуванням опціонів перевищує 230 машин.
Крім того, ще ведуться роботи по замовленнях 2009 р., коли підприємство підписало контракт про постачання 6 літаків Ан-32 в Ірак і через "Спецтехноекспорт" стало головним виконавцем робіт з модернізації та ремонту 105 літаків Ан-32 ВПС Індії.
Також на початку серпня ДП "Антонов" і ДК "Лізингтехтранс" підписали протокол про наміри придбання 22 літака Ан-148 і 28 літаків Ан-158 до 2015 року за умови забезпечення державного фінансування і з метою їх подальшої передачі вітчизняним авіакомпаніям на умовах фінансового лізингу .
У 2011 році підприємство планувало виробити 9 літаків, в 2012 - 15, в 2013 - 20 і в 2014 і 2015 - по 24 літака. Прогноз по виробництву на поточний рік говорить про те, що реальні результати будуть скромніші. До кінця року підприємство збирається побудувати всього два Ан-148.
ДП "Антонов" входить до ДАК "Антонов", куди також входять філія ДП - "Серійний завод "Антонов" (раніше - "Авіант"), ДП "410-й завод цивільної авіації" і Харківське державне авіаційне виробниче підприємство.
I півріччя компанія закінчила із чистим прибутком 102,4 млн грн, збільшивши чистий дохід на 27,61%, або на 265,37 млн грн до 122,6 млн грн в порівнянні аналогічним періодом минулого року.