Google змінює підхід до зберіганні даних у хмарі. Про це Google повідомила напередодні конференції під назвою I/O.
Google змінює підхід до зберіганні даних у хмарі. Про це Google повідомила напередодні конференції під назвою I/O, повідомляє "Росія 24".
Конференція стартує 15 травня. На ній компанія Ларрі Пейджа (на фото) і Сергія Бріна повинна показати як "залізні", так і програмні новинки.
Що стосується нових підходів до хмарних технологій, то тепер у всіх сервісів буде один єдиний віртуальний дисковий простір. Раніше Google пропонувала 10 гігабайт безкоштовно для Gmail та 5 гігабайт для Drive і Google+. Тепер у користувача є 15 гігабайт, які він може витратити як йому завгодно.
Ця новина не була б такою цікавою, якби не вказувала в черговий раз на певний тренд в політиці Google. Раніше компанія оголосила про створення Play Games, яка дозволить об'єднати різні ігрові програми в рамках однієї системи. Тепер ми дізналися про те, що уніфікується і хмарне дисковий простір. Очевидно що Google вирішила максимально спростити для користувача роботу зі своїми численними сервісами, що має збільшити їхню популярність.
Читайте також: Amazon створить для ЦРУ "хмарне" сховище даних
З іншого боку, на ринку з'явилися чутки про те, що Google не збирається об'єднувати операційні системи Android і Chrome OS, так що повномасштабної консолідації програмного забезпечення Google ми поки не побачимо.
Хмарні технології дозволяють споживачам використовувати програми без установки і доступу до особистих файлів з будь-якого комп'ютера з доступом в Інтернет. Ця технологія дозволяє вести набагато більш ефективне управління підприємством за рахунок централізації управлінської та облікової інформації, обробки, пропускної здатності та надійності зберігання даних.
Читайте також: Timelapse від Google покаже динаміку змін на Землі за останні 28 років
Google - американська інтернет-корпорація, лідер серед пошукових систем. Заснована в 1998 р. Ларрі Пейджем і Сергієм Бріном, в 2004 р. провела IPO на суму 1,9 млрд дол В даний час Google займає більше 80% світового ринку пошукових запитів, основним доходом компанії є онлайнова реклама, прив'язана до результатів пошуку на сторінках Google.
Крім інтернет-пошукача, компанія володіє найпопулярнішим у світі відеохостинг YouTube, управляє поштовим сервісом Gmail, соціальною мережею Google+, розробила операційну систему Android для мобільних пристроїв. У 2012 р. чистий прибуток компанії склав 10,74 млрд дол