ua en ru

Google популяризує Chrome серед корпоративних користувачів (фото)

Автор: RBC.UA
Google намагається "пересадити" бізнесменів на свій браузер Chrome. Стратегія у цій сфері серйозно відрізняється від традиційної, заснованої на простоті установки, малій вазі і високій швидкості, які стали візитною карткою програми.

Google намагається "пересадити" бізнесменів на свій браузер Chrome. Стратегія у цій сфері серйозно відрізняється від традиційної, заснованої на простоті установки, малій вазі і високій швидкості, які стали візитною карткою програми. Про це повідомляє телеканал "Росія 24".

За словами представників Google, одна з основних проблем при просуванні браузера для корпоративних клієнтів полягає в тому, що компанія спочатку зупиняє свій вибір на одному з постачальників і потім встановлює його ПЗ на всі комп'ютери. Вибір найчастіше залежить від преференцій IT-команди. Таким чином, головне завдання Google - переконати саме цих людей в перевагах Chrome.

Фотогалерея "Нові гаджети від Google"

З цією метою вдосконалена панель управління, що дозволить айтішникам отримати більше контролю над тим, що відбувається. Вони зможуть настроювати близько 100 параметрів. Мова йде зокрема про конфігурацію заборон і дозволів.

Читайте також: Google Glass - оприлюднені технічні характеристики пристрою (фото, відео)

Ще однією функцією стане хмарна інтеграція комп'ютерів. Володарі корпоративних акаунтів зможуть входити в систему навіть з будинку.

При цьому багато сервісів і дані будуть для них доступні. Цікава і опція Legacy Browser Support: якщо користувач хоче запустити старе застосування, яке не запускається на Chrome, до роботи підключається застарілий браузер, для якого спочатку була створена ця програма. Це відбувається автоматично.

У березні Google анонсувала вихід нової версії Chrome, яка повинна забезпечити вищу швидкість завантаження сторінок і пошуку не тільки на ПК, але і на мобільних пристроях на базі iOS і Android. Бета-версії браузерів доступні для скачування на спеціальному порталі, що дозволить компанії зібрати інформацію про переваги користувачів і виловити "баги" до випуску програм.

Читайте також: Google Reader буде офіційно закритий 1 липня, на черги - ще 7 сервісів

Google - американська інтернет-корпорація, лідер серед пошукових систем. Заснована в 1998 р. Ларрі Пейджем і Сергієм Бріном, в 2004 р. провела IPO на суму 1,9 млрд дол. В даний час Google займає більше 80% світового ринку пошукових запитів, основним доходом компанії є онлайнова реклама, прив'язана до результатів пошуку на сторінках Google.

Окрім інтернет-пошукача, компанія володіє найпопулярнішим в світі відеохостингом YouТube, управляє поштовим сервісом Gmail, соціальною мережею Google+, розробила операційну систему Android для мобільних пристроїв. У 2012 р. чистий прибуток компанії склав 10,74 млрд дол.

Читайте також: Google має намір створити власну рітейл-мережу

Останньою гучною новиною про компанію Google стало повідомлення про технічні характеристики окулярів доповненої реальності Google Glass. Окуляри забезпечені дисплеєм високого розрішення, розмір якого збігається з розміром 25-дюймового монітора, якщо на нього дивитися з відстані 2,5 метра. Камера, якою обладнані окуляри, здатна робити фото з розрішенням 5 мегапікселів і знімати відео з розрішенням 720p.

Для відтворення аудіо окуляри отримали кістково-провідний динамік, завдяки якому користувачі зможуть прослуховувати аудіо без використання навушників. Вібрації, які проходитимуть у внутрішнє вухо через кістку черепа, дозволять людині чути не тільки музику, але і все, що відбувається навколо неї.