Географія виробництва автомобілів змінюється

Японські виробники автомобілів зміцнюються в США. Фахівці розцінюють це як свіжу тенденцію на світовому автомобільному ринку, який останнім часом переживає період кризи. Корпорації частіше продають свої активи, чим розвивають виробництво. Автомобілебудівна компанія Honda Motor обнародувала план розвитку на найближчі роки. Токійський гігант має намір вкласти більше 1,2 млрд. доларів у відкриття двох підприємств в Японії, одного в США, а також заводу по виробництву двигунів в Канаді. Японські виробники автомобілів зміцнюються в США. Фахівці розцінюють це як свіжу тенденцію на світовому автомобільному ринку, який останнім часом переживає період кризи. Корпорації частіше продають свої активи, чим розвивають виробництво. Автомобілебудівна компанія Honda Motor обнародувала план розвитку на найближчі роки. Токійський гігант має намір вкласти більше 1,2 млрд. доларів у відкриття двох підприємств в Японії, одного в США, а також заводу по виробництву двигунів в Канаді. Крім того, планується активізація виробництва на вже існуючих підприємствах в Індії і Бразилії, а також збільшення випуску мотоциклів в азіатському регіоні. Вартість будівництва одного тільки заводу в США оцінюється в 400 млн. дол. На цьому підприємстві буде зайнято більше 1,5 тис. співробітників, повідомляє ВВС. Завод по виробництву двигунів в канадському Онтаріо обійдеться в 140 млн. доларів; його виробнича потужність - 200 тис. моторів в рік. До 2010 р. компанія сподівається продавати у всьому світі по 4,5 млн. своїх автомобілів в рік, а мотоциклів - близько 16 млн. Американський споживач останнім часом все більш активно пересідає із звичних для себе джипів на невеликі, економні автомобілі із-за постійного і серйозного зростання світових цін на нафтопродукти. Це - головний чинник, який допомагає японцям відвойовувати ринок у аборигенів. Вони тіснять на другий план європейських і американських конкурентів. За словами деяких експертів, вже цього року компанія Toyota змістить американську General Motors (GM) з першої строки в списку найбільших світових автовиробників. У квітні керівництво GM оголосило, що об'єм продажів корпорації в березні скоротився на 14% в порівнянні з тим же місяцем минулого року, а у компанії Ford загальний об'єм продажів впав на 4,6%. Прибутки автогігантів із США різко впали, оскільки їм доводиться продавати свою продукцію за пониженими цінами, а вартість робочої сили в країні не тільки не падає, але збільшується.
On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся