ua en ru

Геї оголосили війну виробникові соусів.

Автор: RBC.UA
Захисники прав гомосексуалістів висловили бурхливе обурення виробникові соусів компанії Heinz через те, що та зняла з телеефіру рекламний ролик нових соусів Deli Mayo. Сама компанія вилучила рекламу з ротації через критику з боку глядачів, які не оцінили чоловіків, що цілувалися в ролику.

Захисники прав гомосексуалістів висловили бурхливе обурення виробникові соусів компанії Heinz через те, що та зняла з телеефіру рекламний ролик нових соусів Deli Mayo. Сама компанія вилучила рекламу з ротації через критику з боку глядачів, які не оцінили чоловіків, що цілувалися в ролику. У цьому ролику показаний ранок однієї сім'ї. Діти - хлопчик і дівчинка - збираються до школи, і мама дає їм сендвічи на сніданок. При цьому в ролі мами виступає чоловік, який на прощання цілує не тільки дітей, але і свого "чоловіка", з ніжністю вимовляючи: "Люблю, до вечора". Ролик закінчується написом "Heinz Deli Mayo: Майонез із смаком нью-йоркських делікатесів". Такий незвичайний підхід до демонстрації якостей нового соусу викликав несхвалення багатьох глядачів. На їхню думку, реклама є "образливою". Багатьом батькам після перегляду ролика довелося пояснювати дітям про специфічність взаємин людей нетрадиційної орієнтації. У відповідь на зняття ролика з ефіру активісти гей-організациі Stonewall закликали всіх своїх прихильників припинити купувати продукцію американської марки. "Ми в шоці від того, що ця нешкідлива реклама була от так просто заборонена. Важко уявити компанію Heinz, що потурає нападкам на рекламу, в якій знімаються, наприклад, чорношкірі, - сказав директор організації Бен Саммерскілл. - Наші телефони просто розжарилися від дзвінків людей, яких це дуже збентежило". За матеріалами Ananova.