ua en ru

ДАІ: Україні потрібно посилити правила встановлення придорожньої реклами

Автор: RBC.UA
Україні необхідно посилити законодавство щодо встановлення зовнішніх рекламних носіїв у безпосередній близькості від автомобільних доріг. Про це в прес-центрі РБК-Україна заявив начальник відділу організації дорожнього руху Департаменту ДАІ МВС Євген Кравченко.

Україні необхідно посилити законодавство щодо встановлення зовнішніх рекламних носіїв у безпосередній близькості від автомобільних доріг. Про це в прес-центрі РБК-Україна заявив начальник відділу організації дорожнього руху Департаменту ДАІ МВС Євген Кравченко. На його думку, зовнішня реклама відволікає увагу водіїв. При цьому Є.Кравченко послався на досвід європейських країн, в яких за межами міста дозволяється установлення великих рекламних носіїв не менше ніж за 200 м від проїжджої частини. Є.Кравченко відзначив, що у великих містах значна кількість носіїв зовнішньої реклами часто не дозволяє водіям розглядіти дорожні знаки. Крім того, він констатував, що в Україні часто не дотримуються норми чинного законодавства, і рекламні носії встановлюються ближче 5 м від краю проїжджої частини. Разом з тим, Є.Кравченко визнав, що не існує статистики ДТП, причинами яких стало розміщення рекламних носіїв біля проїжджої частини. У свою чергу голова координаційної ради Асоціації зовнішньої реклами Артем Біденко не погодився з аргументами ДАІ, заявляючи про те, що зовнішня реклама на автодорогах як відволікаючий чинник посідає лише 17 місце. Також він додав, що це дані досліджень в РФ, тоді як в Україні немає аналогічних досліджень. Крім того, він відзначив, що часто органи ДАІ самі дають дозвіл на установку зовнішньої реклами на дорогах всупереч законодавству. Відзначимо, що з 1 січня по 15 жовтня 2008 р. в Україні було зареєстровано понад 41 тис. 600 ДТП, в яких загинуло 6600 осіб і 52110 - травмовано.