Маргарет Джозеф з Мічигану останні три роки було 99 років, якщо вірити її сторінці у Facebook. Соціальна мережа не дозволяла вказати пенсіонерці точну дату народження - 19 квітня 1908 року. Зрештою, її онучка вирішила відправити представникам найбільшої у світі соцмережі скаргу.
Маргарет Джозеф (на фото) з Мічигану останні три роки було 99 років, якщо вірити її сторінці у Facebook. Соціальна мережа не дозволяла вказати пенсіонерці точну дату народження - 19 квітня 1908 року. Зрештою, її онучка вирішила відправити представникам найбільшої у світі соцмережі скаргу, повідомляє Newsday.
Читайте також: Facebook зазнала потужної атаки хакерів (відео)
Зазвичай жінки приховують свій вік, проте коли тобі виповнюється 104 роки, про ці умовності вже не думаєш, сказала Маргарет Джозеф. Жінка завжди була дуже прив'язана до своєї родини, і коли три роки тому онучка Гейл Марлоу завела бабусі акаунт у Facebook, пенсіонерка вирішила скористатися новою для неї технологією спілкування. Незважаючи на похилий вік, вона активно листується зі своїми внуками, правнуками і 109 друзями.
Проблема виникла тоді, коли внучка спробувала вказати у профайлі бабусі її справжню дату народження. Однак сайт видавав невідому помилку, автоматично роблячи жінку на кілька років молодшою.
Читайте також: Троянська програма викрала паролі більше 16 тис. користувачів Facebook
До недавнього часу це питання не особливо займало Маргарет Джозеф, яка зазнає проблеми із зором і слухом, проте у квітні їй виповниться 105 років, і ця дата для неї важлива. Гейл Марлоу написала про помилку безпосередньо главі Facebook Марку Цукербергу, однак той їй не відповів.
Лише за кілька днів онучка 104-річної пенсіонерки отримала офіційний лист від представників найбільшої соціальної мережі у світі, які вибачалися за допущену помилку і обіцяли найближчим часом надати людям, що народилися до 1910 р., право реєструвати свої справжні дані на сайті. Поки ж Маргарет Джозеф, як і раніше, залишається 99-річною. Через проблеми зі здоров'ям на відправлені жінці повідомлення відповідає її онучка.
На даний час у Джозеф у соцмережі майже 150 друзів. Як уточнює The Daily Mail, спілкування в Інтернеті - не єдине хобі американської пенсіонерки. Раз на тиждень вона ходить до церкви, а також регулярно відвідує казино. На її сторінці у Facebook серед інтересів вказано мистецтво, подорожі, азартні ігри, серіал "Я люблю Люсі", хокейна команда Detroit Red Wings і бейсбольний клуб Detroit Tigers.
Читайте також: Facebook представив функцію пошуку по контенту (фото)
Як повідомлялося, у Facebook переконані, що наступною хвилею контенту в Інтернеті стануть фільми, книги і фітнес-додатки. Наступна хвиля популярності буде виходити від генераторів контенту на кшталт новинних медіакорпорацій.
Виявилося, що користувачі діляться один з одним тоннами статей і новинних заміток. За ними йде музика, зі зростаючими великими постачальниками на зразок Spotify. При цьому музика стала соціальною завдяки Facebook: користувачам стало набагато простіше відкривати для себе нове, оскільки друзі діляться тим, що слухають самі.
Facebook - одна з найпопулярніших соціальних мереж у світі, в ній зареєстровано понад 900 млн чоловік. Штаб-квартира компанії розташована в Менло-Парку (Каліфорнія). Число активних користувачів Facebook, які хоча б раз на місяць заходять до свого акаунта, становить не менше 845 млн. Очікувалося, що до кінця 2012 р. число активних користувачів Facebook перевищить 1 млрд. Чистий прибуток Facebook Inc. за 2012 р. впав майже в 19 разів, склавши 53 млн дол. Зокрема, дохід на 1 акцію знизився до рівня 0,01 дол.