Виконуючий обов'язки генерального директора міжнародного аеропорту "Бориспіль" Євген Дихне в інтерв'ю РБК-Україна розповів про свої плани і завдання на новій посаді, про кадрові зміни всередині керівництва аеропорту "Бориспіль" і про бажання зробити аеропорт максимально комфортним для пасажирів.
Виконуючий обов'язки генерального директора міжнародного аеропорту "Бориспіль" Євген Дихне в інтерв'ю РБК-Україна розповів про свої плани і завдання на новій посаді, про кадрові зміни всередині керівництва аеропорту "Бориспіль" і про бажання зробити аеропорт максимально комфортним для пасажирів.
РБК-Україна: Наскільки для Вас це призначення було очікуваним?
Євген Дихне: Для мене пропозиція міністра інфраструктури очолити головний аеропорт країни виявилося досить несподіваним. У транспорті я не нова людина. Маю успішний досвід - зокрема в авіаційній сфері. Сподіваюсь його реалізувати в "Борисполі".
РБК-Україна: Яким ви бачите підприємство?
Євген Дихне: Підприємство всім знайоме, тому що кожен з нас є клієнтами як "Борисполя", так і інших аеропортів. Будучи в якості пасажира, мені здавалося, що я добре знаю аеропорт. У мене багато зауважень, які керівнику підприємства хотілося б усунути. Те, що мені коли-небудь випаде така можливість, навіть не думав. Вважаю, що я повинен зробити підприємство комфортним в першу чергу для пасажирів. На залізниці для мене головним був теза: "Залізниця для пасажирів, а не навпаки". Упевнений, що у сфері обслуговування, у тому числі на транспорті, це найголовніше правило.
РБК-Україна: Які основні завдання Вам ставилися Міністерством транспорту при призначенні?
Євген Дихне: Забезпечити безпеку польотів і бути готовим до роботи в умовах зниження обсягів перевезень. На жаль, сьогодні існує тенденція зниження трафіку під впливом зовнішніх факторів. Враховуючи ці умови, ми повинні все ж орієнтуватися на розвиток і закладати основи для нашої подальшої діяльності.
РБК-Україна: Як йдуть справи з організаціями, що займаються обслуговуванням пасажирів?
Євген Дихне: Основна тактична задача, яку ми ставимо перед собою - позбутися від "зони дискомфорту", в яку я потрапляв в аеропорту в якості пасажира. Сподіваюся, що з цим найближчим часом нам вдасться впоратися. Насамперед варто звернути увагу на організацію роботи з операторами, які надають послуги таксі. Як відомо, під першість "Euro-2012" були закуплені "SkyTaxi", і вони на той момент виконали важливу для країни роль - забезпечення іміджевої складової. Тим не менш, економічний аналіз роботи "SkyTaxi" показує, що такий вид діяльності аеропорту не вигідний. Важливо розділити питання подальшої долі парку "SkyTaxi" і налагоджування роботи з надання послуг пасажирам таксі.
Нам необхідно розробити критерії для всіх діючих на ринку перевізників і відкрити ринок для всіх, хто цим критеріям відповідає.
Що стосується інших послуг, то впливати на цю ситуацію можливо лише за умови створення конкурентних умов для підприємств, які ці послуги надають.
Ми хочемо зробити ринок таксі в аеропорту максимально прозорим і відкритим. Систематизуємо його роботу і будемо контролювати якість надання послуг. Плануємо запровадити систему електронного контролю тих перевізників, які будуть надавати свої послуги в аеропорту.
РБК-Україна: Чи плануєте ви змінити структуру керівництва підприємства?
Євген Дихне: Планую внести зміни у структуру і привести її у відповідність до світового досвіду організації виробничих процесів в аеропорту. Але це еволюційний процес. Зміни не повинні призвести до скорочення людей.
РБК-Україна: Чи плануються кадрові рішення всередині керівництва аеропорту "Бориспіль"?
Євген Дихне: Незначні зміни плануються. Мені б хотілося працювати з людьми, яким я довіряю і яких розумію. В іншому випадку мені складно буде виконати ті завдання, які поставлені міністерством.
РБК-Україна: Розкажіть про вашу роботу в якості директора "Львівських авіаліній"?
Євген Дихне: У компанії "Львівські авіалінії" я працював з 2007 про 2009 р. Період моєї роботи був часом відновлення льотної діяльності авіакомпанії. Я прийшов на підприємство, на якому були заблоковані всі рахунки, допуск до експлуатації літаків був відсутній. Під час моєї роботи була відновлена льотна придатність парку літаків. Ми почали виконувати чартерні рейси в міста Італії, Грузії, Київ. Це був успішний період діяльності компанії.
РБК-Україна: Як плануєте вибудовувати відносини з базовим перевізником?
Євген Дихне: Найближчим часом хочу знайти вирішення тих конфліктних питань, які накопичилися за останній час. Підтримка аеропортом базового перевізника дає йому можливість розвиватися самому і паралельно розвивати аеропорт - у тому числі за рахунок транзитного потенціалу. Я б хотів, щоб ми були соратниками.
РБК-Україна: Чого Вам найбільше зараз не вистачає?
Євген Дихне: Мені катастрофічно не вистачає часу.
Розмовляв Михайло Криволапов