Британська компанія SSL International (основні торгові марки - Durex і Scholl) збільшує свою частку в компанії Beleggingsmaatschappij Lemore BV (BLBV, основний бренд - Contex) до 75%, виконавши опціон на викуп 25% акцій BLBV у її міноритарного акціонера Abraca BV.
Британська компанія SSL International (основні торгові марки - Durex і Scholl) збільшує свою частку в компанії Beleggingsmaatschappij Lemore BV (BLBV, основний бренд - Contex) до 75%, виконавши опціон на викуп 25% акцій BLBV у її міноритарного акціонера Abraca BV. Про це повідомляється в прес-релізі SSL.
Згідно з поправками, внесеними в опційну угоду між SSL і Abraca, британська компанія розраховує довести частку в BLBV до 100% у наступному році.
У лютому 2008 р. SSL і Abraca уклали угоду, за якою SSL отримала опціон на збільшення своєї частки в BLBV з 50% плюс 1 акція до 100%. Однак SSL домоглася поправок до опціонної угоди, які продовжують можливість викупу акцій у Abraca до 2011 р. У листопаді минулого року SSL заявляла, що планує отримати 100% контроль над BLBV в першій половині 2010 р.
Ціна виконання опціону, за яким SSL збільшує свою частку в BLBV до 75%, визначена виходячи з ряду фінансових показників BLBV (зокрема, мультиплікатора EBITDA за 2009 р.) і складе не більше 140 млн фунтів стерлінгів (160 млн євро).
"Ми дуже оптимістично дивимося на перспективи BLBV і потенціал продуктів SSL в країнах СНД і Східної Європи", - заявив, коментуючи угоду з Abraca, головний виконавчий директор SSL Гаррі Уоттс.
Британська компанія SSL International Plc займається виробництвом презервативів, а також продукції медичного призначення. Компанія має представництва в 35 країнах, а її продукція продається більш ніж в 100 країнах світу. Штат співробітників SSL International становить близько 5 тис. чоловік. Основними брендами компанії є Durex і Scholl.
Компанія Beleggingsmaatschappij Lemore BV (BLBV) є дочірньою компанією SSL і холдинговою компанією, що контролює виробництво, упаковку і збут презервативів, мастил та іншої продукції медичного характеру в країнах СНД (крім України). Основним брендом компанії є Contex. За 2008 р. виручка BLBV склала 212 млн дол., доподатковий прибуток - 34 млн дол. Прибуток EBITDA компанії за підсумками 2009 р., за даними SSL, "перевищить" 50 млн дол.