Директор "Київавтодору" заявив про готовність піти у відставку (відео)
Директор "Київавтодору" Георгій Глинський (на фото) готовий піти у відставку, але своєї провини в поганому стані столичних доріг не бачить. Про це він заявив під час брифінгу після засідання колегії Київради про стан ремонту та утримання вулично-дорожньої мережі Києва, передає кореспондент РБК-Україна.
На питання журналістів, чи готовий він піти у відставку, Глинський відповів: "Звичайно. Я підкоряюся рішенням колегії та рішенням Київради".
У теж час, за його словами, причиною незадовільної роботи "Київавтодору" є погані погодні умови. "Я вважаю, що "Київавтодор" працює ненормально, але є відповідні причини. Мінус 6 градусів морозу і зима, яка не дає нам розвернутися так, як нам би хотілося", - зазначив він.
Читайте також: Азаров розкритикував українські дороги
Глинський додав, що "Київавтодор" розгорне ремонтні роботи як тільки "заблищить сонце" і можна буде працювати з гарячими сумішами.
Крім того, причиною поганого стану доріг у Києві є те, що вони не ремонтувалися близько 30 років. "Щодо цих доріг, які прослужили 30 і більше років, моєї провини тут немає", - сказав Глинський.
Нагадаємо, раніше сьогодні голова Київської міської державної адміністрації (КМДА) Олександр Попов заявив, що готовий розглянути питання звільнення директора "Київавтодору" Георгія Глінського, якщо він до вівторка, 19 лютого, не представить ефективну програму ремонту столичних доріг.
"Для того, щоб ми зробили роботу в стислі терміни і ефективно, я вважаю, це моя особиста думка, що нам не потрібні кадрові зміни в "Київавтодорі". Тому що новий чоловік повинен відчути колектив, зорієнтуватися в частині технології проблемних питань. У нас є сьогодні можливість дати шанс "здати іспит" Глинскому і всім його підлеглим", - сказав Попов.
Читайте також: В Україні завищення обсягів і вартості дорожніх робіт склало майже 177 млн грн
Попов додав, що не можна визнати в цілому роботу директора "Київавтодору" незадовільною, тому що цієї зими працівники підприємства працювали цілодобово і вивезли з міста величезну кількість снігу.
Нагадаємо, цієї зими як ніколи на "Київавтодор" обрушилася масова критика через незадовільний стан столичних доріг. В інтернеті жителі міста публікують фотографії розбитих доріг, запитуючи, куди направляються податки. Нещодавно прем'єр-міністр України Микола Азаров жорстко пройшовся по керівництву "Укравтодору", заявивши, що стан доріг в Україні просто жахливий. "Наші люди сумлінно фінансують утримання дорожнього господарства, зокрема, коли сплачують акцизний збір до вартості пального. І мають право користуватися пристойними дорогами", - заявив Азаров.
У КМДА повідомляють, що на балансі комунальних підприємств "Дорожньо-експлуатаційних управлінь по ремонту і утримання автодоріг і споруд" районів Києва знаходиться понад 26 млн кв. м доріг і відповідно до нормативу на поточний ремонт необхідно виділяти 272 млн грн для проведення ремонту 1,355 млн кв. м покриття на рік. У відомстві зазначили, що фактично виділялося фінансування на поточний ремонт автодоріг в середньому 40% від потреби, що давало можливість щорічно ліквідувати весняну ямковість і готувати вулиці до експлуатації в зимовий період.
Читайте також: На поточний ремонт доріг в Києві необхідно щорічно 272 млн грн, - КМДА
"Всі об'єкти, які виконані до Євро знаходяться в задовільному технічному стані і думка, що всі дороги, відремонтовані до Євро, "розлетілися", помилкова та не відповідає дійсності", - заявили в КМДА.
Однак якщо навіть погодитися з цим твердженням, здається дивним, що всього лише за рік полотно, яке будували під Євро "за сучасними технологіями", перетворилося в дорогу із "задовільним технічним станом".