Десятка найдорожчих вінтажних авто пішла з молотка на Concours d’Elegance за 13,7 млн дол. (фото)
Аукціон Amelia Island Concours d'Elegance - це знамениті благодійні торги, на яких з молотка йдуть вантажні машини. Захід проходить щорічно, починаючи з 1996 року, в березні, на острові Амелія у Флориді. Десять автомобілів - вихідців з XX століття були продані на Concours d'Elegance у цьому році за 13 млн 728 тис. дол.
Фотогалерея: Аукціон Amelia Island Concours d'Elegance 2013
Зіркою аукціону, без сумніву, став автомобіль марки Duesenberg 1935 року моделі SJ з відкидним верхом. Він був проданий за 4 млн 510 тис. доларів. Унікальність цього авто в тому, що всього було випущено три екземпляри такої моделі. А конкретний автомобіль став взагалі єдиною машиною цієї марки, яка оснащена двигуном з наддувом потужністю 320 кінських сил і обсягом близько 7 літрів. У свої кращі часи, коли машина тільки з'явилася на світ, вона могла розганятися до 225 км на годину.
Читайте також: На ярмарку TEFAF в Маастріхті представили експонатів на 4 млрд дол
На другому місці за вартістю - авто Stutz DV32 Convertible Victori 1933 року випуску (1 млн 512 тис. 500 доларів). Всього було випущено близько 200 автомобілів цієї моделі. І хоча виробник люксових автомобілів із США також постраждав у часи Великої депресії, тим не менш, він зумів забити автомобільну індустрію своїми шедеврами.
Замикає трійку лідерів цього аукціону Concours d'Elegance Ferrari 275 GT 1965 року, яка пішла з молотка за 1 млн 375 тис. доларів. Це одна з найшанованіших цінителями моделей Ferrari класу Gran Turismo, випущених в 1960-х роках. Вона прийшла на зміну своєму попередникові, 250 GT.
Ferrari 225 Sport Berlinetta Tuboscocca 1952 року була продана на аукціоні у Флориді за 1 млн 237 тис. 500 доларів. Це один з шести гоночних примірників Berlinetta, які були випущені. Машина має двигун V12 об'ємом 2,7 літра і потужністю 210 кінських сил. Більшість моделей Ferrari 1950-х років забезпечені кузовами, побудованими різними італійськими фірмами, що спеціалізуються в області автомобільного дизайну.
Читайте також: Новинки Женевського автосалону
Автомобіль Lozier Model 51 Seven-Passenger Touring 1911 року оцінили в 1,1 млн доларів. Американська фірма Lozier Motor Company, що діяла в період 1900-1915 років, ніколи не претендувала на великі обсяги виробництва, виробляючи менше 600 машин на рік. Однак ця компанія виробляла автомобільні шедеври. Так, згадана модель Lozier Model 51 на початку XX століття була однією з найдорожчих машин в США - вона коштувала 5 тис. 955 доларів в 1911 році.
Американський кабріолет Cord L-29 Sport Cabriolet, створений в 1930 році, пішов у 2013 році з молотка за 990 тис. доларів. Він був побудований для Берлінського автосалону 1931 року і демонстрував європейцям, що американці можуть поєднувати в своїх машинах і технології, і стиль.
Автомобіль Shelby 427 Cobra 1966 року був проданий на торгах у Флориді за 836 тис. доларів. Cobra у своєму роді можна назвати гібридом, так як машина поєднує в собі Європейський кузов і потужний американський двигун. Це сталеве "серце" типу V8 об'ємом 7 літрів і потужністю 520 кінських сил зробило Shelby 427 Cobra одним з найбільш швидких автомобілів того часу.
У нашому списку знову з'являється виріб Duesenberg. На цей раз це Duesenberg Модель J Tourer 1931 року, проданий за 825 тис. доларів на флориди аукціоні. Цей автомобіль з відкидним верхом виглядає однаково чудово як з дахом, так і без неї. Як і всі творіння Duesenberg, Model J Tourer поєднує в собі інноваційні технічні рішення і елегантний, вишуканий вигляд.
Читайте також: На Detroit Motorshow автовиробники представили перші новинки 2013 року
Вінтажний Mercedes-Benz 300SL Roadster 1958 року випуску пішов з молотка за 792 тис. доларів. У рік свого народження цей родстер був однією з найбільш швидких машин у світі, розвиваючи швидкість до 250 км/год. Цю модель виробляли до 1963 року, всього було випущено 1858 екземплярів.
Замикає десятку Stutz SV16 Monte Carlo 1930 року, який оцінили в 550 тис. доларів. Всього було побудовано лише три таких машини. Автомобіль отримав свою назву, так як запозичив дизайн і технології у провідних європейських автовиробників.