Дакар-2013: Українці з Sixt Ukraine тримають темп, фаворити поступово втрачають позиції (відео)
Поки Нассер Аль-Аттія проривався до фінішу, зі спецдільниці прийшла новина від Роббі Гордона - його Хаммер лежить на даху. Дуже прикра ситуація, адже після героїчного прориву у другий день, де він здійснив понад 100 обгонів, після чого у другий день з 13-го піднявся на 2-е місце, і після цього "зловити дах" - дуже і дуже прикро. Радує тільки те, що він все ж зміг за допомогою іншого екіпажу перевернути машину і стартувати далі. Але він фінішував за межами ТОП - 40. Ще один прорив? До Гордона ми повернемося трохи пізніше.
Читайте також: Дакар-2013: Українська команда Sixt взяла шалений темп
Нещодавній фаворит і лідер, фігурант скандалу з часом, "Матадор" Карлос Сайнс етап повністю провалив, причому це не його провина. Проблеми з електрикою не дозволяли його двигуну нормально працювати, тому ні про яке лідерство вже не могло бути й мови. 43-е місце в підсумковому протоколі. І все ж таки сподіваємося на продовження боротьби - без нього "Дакар" буде трохи іншим.
Зате в команді X-Raid виявилися справжні лідери. Вся основна надія на російський екіпаж Новицького та Жильцова, Петранселя і Нані Рому - вони тепер основна надія на подіум. Кращим йде Петрансель - його темп просто як шквальний вітер. Ті, хто стежать за ходом гонки в онлайні, могли помітити, що він конкурував тільки з Аль-Аттией. Поки всі ще підходили до 3-ї або 4-ї точки, вони вже пройшли 6 і 7 позначки. Кращим в команді за підсумками 4-го етапу став все ж Петрансель, Нані Рома - в 5 хвилинах від нього, і всього в 15 хвилинах від Петранселя фінішував Новицький.
Сьогодні ми не залишимо без уваги колишнього штурмана Вадима Нестерчука - Лорана Лихтлехтера. У складі команди Овердрайв він йде 70-м в загальному заліку. Не сильно, але стабільно. Тому як стабільності хотілося трохи іншому учаснику - Роббі Гордону. Ось тепер розберемося, що насправді сталося. На ділі - очевидно, що Гордон просто перебрав зі швидкістю і занадто швидко пройшов невеликий трамплін і, як наслідок - "дах".
З невдах дня ще зазначимо Альвареса - який з-за технічних проблем, схоже, може попрощатися з місцем в ТОП-10. На 28-му кілометрі він зупинився і втратив дуже багато часу. А ось Вадим Нестерчук прямо сто старту взяв хороший темп і впевнено йшов до фінішу. Після невеликої затримки на другій контрольній точці Нестерчук взяв швидкий темп і вже після 3-й позначки пішов вперед. На 4-й точці - 40-й, на 5-й - 35, на 6-й - 32, на 7-й - 31-й! Підсумок - 32-е на етапі і 35-е в абсолюті після 4-х етапів.
З найкращих хлопців дня звичайно відзначимо повернення в дію команди "КАМАЗ-майстер", яка почала реально набирати обертів. Жерар Де Рой почав втрачати позиції - і це повністю його вина. Спочатку він сам втратив близько 25 міну на усунення несправностей, а росіяни в цей час безжально атакували і доганяють його за часом. Поки всі говорили, що цей "Дакар" - невдалий для росіян, "камазовці" силою волі і завзятістю показують зворотне. Третє, четверте і сьоме місця за підсумками чотирьох днів.
А ось на перше місце вибрався "неймовірний" Алекс Лопрайс, який все ще встигає показувати чудову швидкість і це йому вдається. На машині 2011 року він приходить на фініш 4-го етапу приходить першим і на 56 секунд випереджає Де Роя! Ось тепер Де Рою потрібно починати включатися в справжню війну. КАМАЗ і Лопрайс не дадуть просто так виграти. Надія ще на Ханса Стейсі, який після Де Роя показує найкращий час з IVECO.
Ван Вліт з команди MAN поки за межами ТОП-10 але підтримує хороший темп, а його хлопці по команді держутся поряд по часу - є всі підстави що вони теж ще дадуть спеку на наступних етапах.