Німецький автоконцерн Daimler AG прицінюється до підрозділу Fiat з виробництва вантажівок і важкої техніки. Як стало відомо італійській пресі, німці готові викупити цей підрозділ після виділення в окрему компанію, передає Reuters.
Німецький автоконцерн Daimler AG прицінюється до підрозділу Fiat з виробництва вантажівок і важкої техніки. Як стало відомо італійській пресі, німці готові викупити цей підрозділ після виділення в окрему компанію, передає Reuters.
За даними джерел, Daimler вже пропонував за вказаний підрозділ італійського концерну 9 млрд євро цього літа. Проте сторони не змогли домовитися щодо ціни - Fiat не хотів продавати свою структуру дешевше 10,5 млрд євро.
Наразі група Fiat готується до розділення на дві компанії - з виробництва легкових автомобілів і промислової автотехніки. У першій буде зібрано виробництво Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Ferrari і Maserati; друга ж компанія об'єднає в собі виробництво вантажівок Iveco, а також сільськогосподарську і будівельну техніку, що виробляється CNH Global. Очікується, що після розділення компанія, яка зосередиться на важкій техніці, отримає назву Fiat Industrial. Практично відразу (у січні 2011р.) планується лістинг нової компанії на біржі. Саме тоді, за даними італійських ЗМІ, Daimler і планує придбати її.
Офіційні представники Fiat дану інформацію не коментують.
Німецький автоконцерн Daimler AG є одним з найбільших у Німеччині. Компанія володіє брендами Maybach, Mercedes-benz, Freightliner, Sterling, Western Star і Setra. У компанії працюють більше 250 тис. чоловік, з них 160 тис. зайняті на виробництвах і управлінні в Німеччині. Виручка Daimler AG в II кварталі 2010 р., за попередніми даними, виросла на 28% і склала 25,1 млрд євро проти показника за аналогічний період роком раніше, зафіксованого на рівні 19,61 млрд євро.
Fiat зовсім недавно повернувся після довгої низки невдач до прибутку, проте виробництво легкових автомобілів для італійського автоконцерну як і раніше збиткове. Прибуток компанії в 113 млн євро за підсумками II кварталу 2010р. - цілком заслуга підрозділів Iveco і CNH Global, продажі яких росли швидкими темпами. Частка ж Fiat на ринку легкових автомобілів стрімко скорочувалася - і в Європі, і навіть в рідній Італії.