Чистий прибуток швейцарського виробника продуктів харчування Nestle S.A. за I півріччя 2008 р. виріс на 6,1% - до 5,21 млрд швейцарських франків (3,2 млрд євро) в порівнянні з 4,92 млрд швейцарських франків (3,02 млрд євро), отриманими за аналогічний період роком раніше. Про це йдеться в опублікованому сьогодні, 7 серпня, повідомленні компанії.
Об'єм продажів компанії за першу половину 2008 р. збільшився на 3,9% і склав 53,07 млрд швейцарських франків (32,59 млрд євро) в порівнянні з 51,11 млрд швейцарських франків (31,39 млрд євро) роком раніше. Операційний прибуток за звітний період досяг 7,34 млрд швейцарських франків (4,51 млрд євро), що на 6,1% більше аналогічного показника за I півріччя 2007 р., що склав 6,92 млрд швейцарських франків (4,25 млрд євро).
Компанія Nestle заснована у 1866 р. Група займає близько 1,5% світового ринку продуктів харчування і напоїв, будучи найбільшим виробником у цих категоріях. В даний час їй належить понад 480 фабрик і промислових підприємств у 86 країнах.
Чистий прибуток Nestle S.A. за 2007р. виріс на 15,8% - до 10,65 млрд швейцарських франків (6,61 млрд євро) в порівнянні з 9,2 млрд швейцарських франків (5,71 млрд євро), отриманими роком раніше. Об'єм продажів компанії за 2007р. збільшився на 9,2% і склав 107,55 млрд швейцарських франків (66,75 млрд євро) проти 98,46 млрд швейцарських франків (61,11 млрд євро) роком раніше. Основні бренди компанії - Nesquik, Nescafe, Extreme, Maxibon, Maggi, KitKat, Perrier, Sanpellegrino, Vittel.