Чистий прибуток інтернет-компанії "Яндекс" по US GAAP за січень-березень 2013 р. виріс на 79% порівняно з аналогічним періодом 2012 р. і склала 2 млрд 246 млн руб. (72,2 млн дол.). Про це говориться в матеріалах компанії.
Чистий прибуток інтернет-компанії "Яндекс" по US GAAP за січень-березень 2013 р. виріс на 79% порівняно з аналогічним періодом 2012 р. і склала 2 млрд 246 млн руб. (72,2 млн дол.). Про це говориться в матеріалах компанії.
Скоригований чистий прибуток "Яндекс" за звітний період виріс на 60% - до 76,52 млн дол.
Виручка компанії за звітний період склала 7 млрд 999 млн руб., збільшившись на 36%. Виручка за винятком винагороди партнерам виросла на 37% - до 6 млрд 694 млн руб. Операційний прибуток склав 2 млрд 453 млн руб., збільшившись на 57%.
Читайте також: "Яндекс" запускає власний інтернет-браузер
Скоригований показник EBITDA зріс на 47% - до 3 млрд 504 млн руб. Скоригований EBITDA margin склав 43,8%.
Кількість рекламодавців перевищила 226 тис., що на 26% більше, ніж в I кварталі 2012 р., і на 6% більше, ніж в IV кварталі 2012 р.
"Яндекс" (материнська компанія Yandex N.V. зареєстрована в Нідерландах) є однією з найбільших російських IT-компаній і четвертим пошуковиком у світі по кількості оброблених запитів. "Яндекс" з'явився в 1997 р. 19 травня 2010 р. компанія запустила англомовну версію своєї пошукової системи на домені yandex.com, вийшовши таким чином на міжнародний рівень.
24 травня 2011 р. звичайні акції "Яндекса" класу A почали торгуватися на американській біржі Nasdaq у секції Nasdaq Global Select Market. В рамках IPO було розміщено 52,174 млн акцій Yandex за ціною 25 дол. за папір, обсяг розміщення становить 1,3 млрд дол. (без урахування опціону перепідписки). Загальний обсяг надходжень від продажу акцій в рамках IPO "Яндекса" на користь самої компанії і її акціонерів досяг 1,43 млрд дол.
Читайте також: Чистий прибуток "Яндекса" за 2012 р. склав 8,22 млрд руб
Нагадаємо, чистий прибуток "Яндекса" за підсумками 2012 р. виріс на 42% - до 8,22 млрд руб.