Чистий прибуток ПАТ "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" за 9 місяців 2011 р. склав 203 тис. грн проти збитку в 6 млн 51 тис. грн, отриманого за 9 місяців 2010 р.
Чистий прибуток ПАТ "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" за 9 місяців 2011 р. склав 203 тис. грн проти збитку в 6 млн 51 тис. грн, отриманого за 9 місяців 2010 р. Про це повідомляє держустанова "Агентство з розвитку інфраструктури фондового ринку України" при Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за даний період зріс на 12,59% - до 2 млрд 706 млн 807 тис. грн проти 2 млрд 404 млн 98 тис. грн за 9 місяців 2010 р.
Валовий прибуток за 9 місяців 2011 р. зріс на 20,36% - до 79 млн 777 тис. грн проти 66 млн 280 тис. грн роком раніше.
Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 9 місяців 2011 р. зріс на 12,62% - до 2 млрд 252 млн 770 тис. грн проти 2 млрд 391 тис. роком раніше.
Нагадаємо, в червні ц.р. заступник голови "Укравтодору" Євген Прусенко заявив, що служба автомобільних доріг цього року планує виставити на концесію мінімум 2-3 дороги. "Від ідеї побудови платних автобанів в Україні ніхто не відмовлявся. Думки з приводу цього є різні. Треба враховувати, що цей процес не швидкий...", - сказав Прусенко
Слід зазначити, в квітні 2011 р. віце-прем'єр-міністр України - міністр інфраструктури Україні Борис Колесніков заявив, що в Україні немає ринку для створення платних автодоріг. За словами віце-прем'єра, з наступного року автодороги в Україну будуть будуватися «виключно за рахунок акцизів».
У свою чергу Президент 30 травня ц.р. дав доручення прем'єр-міністру Миколі Азарову та міністру фінансів Федору Ярошенку вирішити питання залучення в 2011 р. додаткових коштів для фінансування дорожньої галузі в сумі 3 млрд грн під державні гарантії. Главі Державного агентства автомобільних доріг України Володимиру Демішкану Янукович доручив забезпечити в 2011 р. введення в експлуатацію та відкриття руху не менш ніж 1500 км автомобільних доріг.
Раніше Прусенко заявляв, що перша платна дорога може з'явитися в Україну через 3-4 роки. Тоді ж заступник голови Укравтодору зазначив, що коштуватиме така дорога буде в районі 30 копійок за кілометр на сьогоднішній стадії.
В світ і багатьох країнах Європи є платні дороги, побудовані на умовах державно-приватного партнерства, в тому числі і на умовах концесії. Так, за словами Прусенка у Франції з 11 тис. км доріг, 8,5 тис. - це дороги платні. У Китаї з 32 тис км магістралей 28 тис. - платні, в Іспанії з 8,2 тис. 2,7 тис. платні, в Італії з 6,7 тис., 5 тис. 690 платних.
Нагадаємо, "Укравтодор" на поточний рік запланував здати в експлуатацію 1133 км доріг. Для порівняння в 2008 р. було введено в експлуатацію 25 км, у 2009 - 54 км.