Чистий прибуток другого за величиною автоконцерну в США Ford Motor Co. в 2011 р. виріс в три рази і склав 20,21 млрд дол. порівняно з 6,56 млрд дол. в 2010 р. Про це повідомляється в звіті Ford.
Чистий прибуток другого за величиною автоконцерну в США Ford Motor Co. в 2011 р. виріс в три рази і склав 20,21 млрд дол. порівняно з 6,56 млрд дол. в 2010 р. Про це повідомляється в звіті Ford.
Виручка Ford за минулий рік досягла 136,3 млрд дол., що на 13% більше результату роком раніше (120,9 млрд дол.). Операційний прибуток до сплати податків склав 8,76 млрд дол., тоді як в 2010 р. цей показник склав 8,30 млрд дол.
За підсумками IV кварталу 2011 р. Ford зафіксував чистий прибуток у розмірі 13,62 млрд дол. - у десятки разів більше, ніж за IV квартал 2010 р. (190 млн дол.). Квартальна виручка збільшилася на 6,5% - до 34,6 млрд дол. - з 32,5 млрд дол. роком раніше.
Багаторазове зростання чистого прибутку Ford в IV кварталі пояснюється одноразовим "паперовим" (тобто негрошовим) прибутком у розмірі 12,4 млрд дол., пов'язаним із зворотною переоцінкою зобов'язань за податками майбутніх періодів. Без обліку "паперових" статей доподатковий прибуток Ford у жовтні-грудні 2011 р. склав 1,1 млрд дол. - майже на 200 млн дол. нижче, ніж за той же період 2010 р., і менше, ніж очікували аналітики.
Зазначимо, продажі автомобілів марки Ford у США в 2011 р. перевищили 2 млн одиниць. Основний внесок у цей показник внесли малолітражні автомобілі, зростання продажів яких за підсумками року виросло на 20%. Саме на них Ford зробив ставку в минулому році, у тому числі додавши так звані EcoBoost - двигуни з меншим числом циліндрів і турбонаддувом. У 2010 р. американці купили близько 1,9 млн автомобілів марки Ford.
Сукупні автопродажы Ford в 2011 р. склали близько 13 млн екземплярів. У 2010 р. продажі впали до 10,4 млн.
Однак крім позитивних новин торік Ford чекали і непередбачувані негативи. У першу чергу мова йде про руйнівну повінь в Таїланді, де розміщені виробничі потужності концерну. Керівництво компанії повідомляло, що через повені Ford може зменшити виробництво автомобілів на 30 тис. одиниць. Експерти прогнозують, що найбільше постраждають від стихії виробники автомобілів і компанії індустрії хай-теку.
Крім цього, в кінці минулого року Китай оголосив про підвищення мит на імпорт американських автомобілів. Нові ставки митних зборів на імпорт вироблених в США автомобілів будуть діяти протягом двох років. Повідомлялося, що стовпи американського автопрому - GM, Ford і Chrysler - будуть змушені підвищити вартість своєї продукції в Китаї на 8,8-12,9%. При цьому в Піднебесній вже діють мита відносно продукції закордонного автопрому в розмірі 25%. Це вдарить по продажам компанії в 2012 р.
Компанія Ford Motor з'явилася в 1903 р. і з тих пір є одним з провідних світових автовиробників. Автоконцерну належить близько 70 виробництв в різних країнах; сукупний штат співробітників складає 164 тис. осіб. Компанія випускає автомобілі під брендами Ford та Lincoln.
Ford - єдиний автовиробник "детройтської трійки", який обійшовся без урядової допомоги в кризу. Його конкуренти - General Motors і Chrysler - змушені були пройти процедуру банкрутства.