Чистий прибуток BMW скоротився в ІІ кварталі на 28,1%, незважаючи на рекордні квітневі продажі
Чистий прибуток німецької Bayerische Motoren Werke AG (BMW) в II кварталі 2012 р. скоротився на 28,1% і становить 1,277 млрд проти 1,775 млрд євро роком раніше. Така інформація міститься в опублікованому сьогодні фінансовому звіті BMW.
Виторг компанії в II кварталі ц.р. виріс на 7,3% і склала 19,202 млрд євро проти 17,888 млрд євро роком раніше. Показник EBIT (прибуток до оподаткування та вирахування відсотків за позиковими коштами) у звітному кварталі скоротився на 19% - до 2,270 млрд євро, тоді як аналогічний показник II кварталу 2011 р. дорівнював 2,802 млрд євро.
Фінансові показники за звітний квартал частково перевершили прогнози аналітиків. Так консенсус-прогноз Thomson Reuters за показником EBIT становив 2,19 млрд євро. Однак показники по виторгу і чистому прибутку не виправдали прогнозів на рівні 19,22 млрд євро і 1,37 млрд євро.
У повідомленні також наголошується, що BMW планує досягти рекордних показників чистого прибутку за підсумками року.
Як повідомлялося, BMW поставив новий особистий рекорд за обсягом продажів в квітні 2012 р.: порівняно з аналогічним періодом роком раніше показник виріс на 6,1% і склав 145,505 тис. одиниць. Водночас основний конкурент BMW, автоконцерн Daimler, виробник автомобілів марки Mercedes-Benz, продемонстрував зниження квітневих продажів, які в річному обрахунку становили лише 3,6%.
Нагадаємо, фінансові результати за I квартал 2012 р. BMW перевершили навіть найсміливіші прогнози аналітиків багато в чому завдяки тому, що компанія значно випереджає конкурентів на китайському авторинку. У I кварталі попит на продукцію німецького автоконцерну досяг максимуму за всю історію компанії - в перші 3 місяці цього року продажі збільшилися на 11% - до 425,5 тис. транспортних засобів. Чистий прибуток BMW за підсумками I кварталу 2012 р. виріс на 18,4% і склав 1,35 млрд євро, тоді як за аналогічний період 2011 р. компанія отримала прибуток у розмірі 1,14 млрд євро. Основний внесок зробив Азіатський регіон, який став для німецького автовиробника головним ринком збуту.
Водночас у березні BMW повідомив про відкликання партії з 1,3 млн машин через виявлений дефект акумулятора, який, на думку фахівців компанії, міг спричинити проблеми при їзді і загорянню двигуна.
У компанії очікують, що до 2016 р. (в 2016 р. BMW відзначатиме ювілей - 100 років з моменту заснування) річні продажі автоконцерну "переступлять" позначку в 2 млн екземплярів, включаючи продажі брендів Mini і Rolls-Royce. Це на 4 роки раніше запланованого терміну (2020 р.).
Bayerische Motoren Werke AG - один із найстаріших європейських автовиробників, компанія була заснована в 1916 р. BMW оперує трьома відомими брендами автомобілів преміального сегмента - BMW, Mini, Rolls-Royce Motor Cars.