BMW Group збільшила продажі у США в січні на 2,3% - до 20,19 тис. автомобілів
Німецька автомобільна група компаній BMW Group збільшила продажі у США в січні 2013 р. на 2,3% - до 20,195 тис. автомобілів, проти 19,739 тис. роком раніше. Про це йдеться у прес-релізі компанії, передає Yahoo Finance.
Читайте також: BMW відкликає 250 тис. автомобілів моделі X5 через проблеми з кермом
"Після історичного грудня, січень показав хороший результат, який демонструє тривале зростання", - сказав президент і головний виконавчий директор BMW у Північній Америці Людвіг Вілліш. - У 2013 р. у нас буде більше нових моделей, із правильним співвідношенням доступності, тому я дуже позитивно ставлюся до майбутніх одинадцяти місяців".
Продажі автомобілів марки BMW виросли в січні на 0,7% - до 16,513 тис. одиниць.
Найкращі продажі в січні показали всі легкі позашляховики BMW. X3, X5 і X6 Sports Activity (SAV) продовжують демонструвати стійке зростання зі збільшенням продажів на 41,3%, до 6469 одиниць.
Читайте також: BMW Group і Toyota підписали угоду про розробку спортивного автомобіля і екологічних технологій
Крім того, на 13,9% підвищилися продажі вживаних автомобілів BMW - до 13,322 одиниць.
У той же час, MINI відзвітувала про найкращі січневі продажі у США за весь час. За місяць автомобілів цієї марки було продано на 10,4% більше - 3,334 тис. Вживані автомобілі MINI показали ще більш вражаючу динаміку, підвищившись на 70% - до 1,542 тис.
Нагадаємо, BMW Group у 2012 р. продала рекордну кількість автомобілів - 1 млн 845 тис. 186 одиниць, що на 10,6% більше показника річної давності (1 млн 668 тис. 982 одиниці). У грудні 2012 р. продажі BMW Group виросли на 14,8% в річному численні та склали 181 тис. 571 одиницю.
Читайте також: BMW має намір інвестувати 395 млн дол. на будівництво заводу у Бразилії
Зазначимо, що Центр автомобільних досліджень (CAR) Університету Дуйсбурга-Ессена раніше повідомляв, що німецький концерн BMW на кожному проданому автомобілі заробляє в середньому 4 тис. 325 євро (до сплати податків і зборів). За цим показником мюнхенський автомобілебудівник обійшов своїх головних конкурентів. Середній показник операційного прибутку концерну Audi, згідно з даними за перші шість місяців 2012 р., склав 4 тис. 242 євро за автомобіль, Daimler - 3 тис. 621 євро.
Bayerische Motoren Werke AG - один із найстаріших європейських автовиробників, компанія була заснована у 1916 р. BMW оперує трьома відомими брендами автомобілів преміального сегмента - BMW, Mini, Rolls-Royce Motor Cars. Прибуток BMW за 9 місяців 2012 р. скоротився на 2,8% - до 3,896 млрд євро.