Американська компанія Apple очолила список найбільш інноваційних компаній у світі. Управлінський консалтинг BCG опублікував свій щорічний огляд найбільш інноваційних компаній у світі. Велика частина позицій є цілком передбачуваною, але кілька моментів можуть заінтригувати, передає телеканал "Росія-24".
Американська компанія Apple очолила список найбільш інноваційних компаній у світі. Управлінський консалтинг BCG опублікував свій щорічний огляд найбільш інноваційних компаній у світі. Велика частина позицій є цілком передбачуваною, але кілька моментів можуть заінтригувати, передає телеканал "Росія-24".
Компанії IT і телеком-сектора, як і раніше, лідирують в рейтингу BCG, контролюючи сім позицій у першій десятці інноваторів.
Найбільш помітним є те, що з чотирьох нових компаній, що ввійшли в першу десятку, три є азіатськими: Samsung і Hyundai з Південної Кореї і Haier з Китаю, яка виросла на 20 позицій за два роки.
Читайте також: Apple спростовує розробку дешевого iPhone
У десятку увірвалася Facebook - компанія зайняла п'яте місце, піднявшись відразу на 43 позиції. Крім Facebook в рейтингу вперше опинився сервіс мікроблогів Twitter (43 місце) і китайський виробник телеком-обладнання Huawei (36 місце).
Зазначимо, що помітно поліпшили свої позиції деякі вендори мобільного та комп'ютерної техніки. Так, Samsung (3 місце) піднявся на 8 позицій, HTC (24 місце) - на 23 позиції, а Dell (18 місце) перемістилася на 17 позицій вище.
Kia Motors, Nissan, BASF, Caterpillar, Airbus вперше були включені в рейтинг.
Кремнієва долина більше інших компаній асоціюється з інноваціями в більшості країн світу, але в інших галузях американської економіки, від автомобілів до важкої промисловості і споживчих товарів, компанії внаслідок кризи знизили обсяг інвестицій в інновації. Багато компаній зосередилися на фінансовому інжинірингу для забезпечення найбільшого прибутку в умовах нестабільності.
Читайте також: Сервіс мікроблогів Twitter оцінили в 11 млрд дол
BCG складає рейтинг 50 найбільш інноваційних компаній світу з 2004 року, опитуючи півтори тисячі топ-менеджерів щодо планів їх корпорацій і оцінок інших ринкових гравців.