Американська високотехнологічна марка Apple стала найдорожчим брендом у світі з оцінкою в 153 млрд дол., обігнавши Google. Про це йдеться в щорічному дослідженні BrandZ Top 100, проведеному агентством Millward Brown - підрозділом медійної групи WPP.
Американська високотехнологічна марка Apple стала найдорожчим брендом у світі з оцінкою в 153 млрд дол., обігнавши Google. Про це йдеться в щорічному дослідженні BrandZ Top 100, проведеному агентством Millward Brown - підрозділом медійної групи WPP, повідомляє РБК.
Знаменитий "яблучний" бренд перервав 4-річну гегемонію Інтернет-гіганта Google в рейтингу найдорожчих глобальних брендів. За оцінкою Millward Brown, вартість марки Apple в порівнянні з торішнім ренкінгом підскочила на 84% до 153,3 млрд дол., тоді як бренд Google "подешевшав" на 2% - до 111,5 млрд дол. Третє місце в рейтингу 2011 р. займає IBM - марка комп'ютерної корпорації International Business Machines Corp. з оцінкою 100,8 млрд дол.
У десятку найдорожчих брендів світу також увійшли McDonald's, Microsoft, Coca-Cola, AT&T, Marlboro, China Mobile і General Electric (в порядку убування вартості). Таким чином, у десятці найдорожчих брендів - 9 американських і одна китайська торгова марка (China Mobile - провідна телекомунікаційна компанія Китаю).
Найбільш швидкозростаючим брендом став Facebook, вартість якого за рік виросла на 246% - до 19,1 млрд дол (35-е місце). Бренд китайського пошуковика Baidu "подорожчав" на 141% і займає 29-у сходинку з оцінкою 22,6 млрд дол.