ua en ru

Apple зберегла звання найдорожчого в світі бренду

Автор: RBC.UA
Apple знову став найдорожчим світовим брендом. Згідно з даними укладача рейтингу, - Brand Finance, - вартість бренду Apple збільшилася на 16,7 млрд дол - до 87,3 млрд дол/

Apple знову став найдорожчим світовим брендом. Згідно з даними укладача рейтингу, - Brand Finance, - вартість бренду Apple збільшилася на 16,7 млрд дол - до 87,3 млрд дол.

Однак, вартість головного конкурента Apple, Samsung, зростає швидше, а значить, через кілька років корейці можуть перегнати американського гіганта.

Примітно, що за кілька років в топ рейтингу впевнено вийшли бренди виробників гаджетів. Ще в 2007 р. бренд Apple займав лише 44-е місце, але потім став поступово дорожчати, в 2010 році - 20-е місце, а в 2011 році - 8-е.

Samsung посів в нинішньому рейтингу другий рядок. За рік ціна бренду піднялася з 38,197 млрд дол до 58,771 млрд дол. Компанія піднялася на чотири рядки шостого на друге місце, витіснивши Google на третє місце.

Читайте також: Ferrari стала найсильнішим брендом у світі

Вартість бренду Google, який ще в 2011 р. займав перше місце в рейтингу, все ж виросла, хоча і невеликими темпами - з 47,463 млрд дол до 52,132 млрд дол.

Втратила позиції компанія Microsoft, і тут вже важко звинувачувати зліт Samsung - вартість впала на 277 млн ​​дол, з 45,812 млрд дол до 45,535 млрд дол. Компанія Walmart залишилася на п'ятому місці, а вартість її бренду виросла з 38,32 млрд дол до 42,303 малрд дол.

Apple зберегла звання найдорожчого в світі бренду

У десятці найдорожчих брендів також виявилися IBM, GE, Amazon, Coca-cola, Verizon.

Раніше Brand Finance опублікувала рейтинг найбільш сильних брендів. Очолила його Ferrari, Google і Coca-Cola. Перемогу Ferrari забезпечила насамперед небувала лояльність власників автомобілів з гарцюючим жеребцем на шильдику, пояснили автори дослідження. При цьому невеликий виробник спорткарів, що належить італійському Fiat, витрачає набагато менше на рекламу, ніж наступні за ним у рейтингу Google або Coca-Cola. Ferrari також випереджає багато міжнародних корпорацій по прибутковості бізнесу і виручці з одного клієнта. За перші дев'ять місяців минулого року Ferrari збільшила прибуток на 7,6%, до 152,4 млн євро.