ua en ru

АНТК ім. Антонова підписав меморандум з китайськими авіаторами

Автор: RBC.UA
В рамках міжнародного авіаційного салону Aviation Expo/China2007 Авіаційний науково-технічний комплекс (АНТК) ім. О.К.Антонова і Шаансiйська літакобудівна корпорація (SAC, Китай) підписали меморандум про взаєморозуміння i створенню в м. Пекіні авіаційнo-інженерного центру. Меморандум про співпрацю підписали перший заступник генерального конструктора АНТК ім. Антонова Володимир Шмирев і Презідент Шаансийськой літакобудівній корпорації "SAC" Бай Сонбай.

В рамках міжнародного авіаційного салону Aviation Expo/China2007 Авіаційний науково-технічний комплекс (АНТК) ім. О.К.Антонова і Шаансiйська літакобудівна корпорація (SAC, Китай) підписали меморандум про взаєморозуміння i створенню в м. Пекіні авіаційнo-інженерного центру. Меморандум про співпрацю підписали перший заступник генерального конструктора АНТК ім. Антонова Володимир Шмирев і Презідент Шаансийськой літакобудівній корпорації "SAC" Бай Сонбай. Нагадаємо, що в створену в 2005 р. корпорацію "Антонов" окрім АНТК увійшли Київський і Харківський авіаційні заводи, авіаремонтний завод N410 і Український НДІ авіаційних технологій. Генеральний конструктор АНТК ім. Антонова Дмитро Кива розповів РБК-Україна, що наша співпраця з китайськими авіаторами почалася більш за півстоліття назад, коли в Китаї за ліцензією стали випускати багатоцільовий біплан Ан-2. У Піднебесній він отримав назву Y-5. До речі, зовсім недавно Ан-2 відзначив свій ювілей - 60 років з дня першого польоту" А що стосується українських авіапідприємств, то на сьогоднішній день спільно з SAС українці працюють в програмі розвитку транспортного літака Y8F600, який є новітньою модифікацією Y8, - варіанту Ан-12. У числі першочергових завдань створеного Центру - подальше удосконалення транспортного літака Y8F600."Антонов" приносить в цей союз свої "ноу-хау" і багатий досвід в розробці, випробуваннях і сертифікації літаків різного класу і призначення.Результатом роботи центру повиннi стати нові успішні сумісні програми. Так наприклад, в рамках співпраці з AVIC I вже виконані основні етапи попереднього проектування нового регіонального реактивного літака ARJ 21. Всього в роботі Азіатського міжнародного авіасалона в Сянгане взяли участь більше 500 компаній з 20 країн і всiх регіонів миру. На авіасалоні були озвучені і причини такої тісної співпраці Китаю з Російськими і українськими авіапромисловцями.По прогнозах керівника фінансового управління уряду Сянгана Цзен Цзюньхуа, найближчими роками у внутрішніх районах Китаю спостерігатиметься динамічне зростання попиту на літаки; у найближчих 20 років очікується здача в експлуатацію близько 3000 пасажирських і вантажних лайнерів. Стали відомими і попередні розрахунки таких крупних авіакомпаній, як " Airbus " і " Boeing ": у майбутніх 20 років в азіатсько-тихоокеанському регіоні спостерігатиметься колосальне зростання попиту на літаки і даний ринок стане найбільшим в світі після Північної Америки. По прогнозах компанії " Boeing ", до 2026 р. сукупне число зданих в експлуатацію в АТР лайнерів складе 29 відсотків від світового об'єму, а їх сукупний вартісний об'єм досягне бiльше однієї третини об'єму світових продажів.