Антимонопольний комітет України зобов'язав ВАТ "Авіаційна компанія "Дніпроавіа" та ЗАТ "Авіакомпанія "АероСвіт" привести тарифи на послуги з перевезення пасажирів на регулярних внутрішніх маршрутах до рівня, який би існував за умов значної конкуренції на відповідному ринку.
Антимонопольний комітет України зобов'язав ВАТ "Авіаційна компанія "Дніпроавіа" та ЗАТ "Авіакомпанія "АероСвіт" привести тарифи на послуги з перевезення пасажирів на регулярних внутрішніх маршрутах до рівня, який би існував за умов значної конкуренції на відповідному ринку.
Так, у період льотної навігації IATA "Зима 2010-2011" ВАТ "Авіаційна компанія "Дніпроавіа" було єдиним авіаперевізником за маршрутами "Київ - Дніпропетровськ - Київ", "Київ - Івано-Франківськ - Київ", "Київ - Луганськ - Київ", "Київ - Львів - Київ", "Київ - Одеса - Київ", "Київ - Севастополь - Київ", "Київ - Ужгород - Київ", "Київ - Харків - Київ" та "Київ - Чернівці - Київ".
Як встановив Комітет, ціни на авіаквитки зазначених маршрутів у 1,3-1,7 раза вищі, ніж тарифи на авіаперевезення пасажирів за маршрутом "Київ-Сімферополь-Київ", на якому у вказаний період працювало чотири авіакомпанії, тобто на якому існувала конкуренція.
У свою чергу, виявлено, що вартість перевезень ЗАТ "Авіакомпанія "АероСвіт" за маршрутом "Київ - Донецьк - Київ" перевищують тарифи ПрАТ "Міжнародні авіалінії України" на авіаперевезення за аналогічним маршрутом. Зокрема максимальні тарифи у "економ-класі" вищі у 1,7 раза, мінімальні тарифи у "бізнес-класі" - у 1,8 раза.
Такі дії ВАТ "Авіаційна компанія "Дніпроавіа" та ЗАТ "Авіакомпанія "АероСвіт" містять ознаки порушення конкуренційного законодавства.
Присутній на засіданні Комітету уповноважений представник ЗАТ "Авіакомпанія "АероСвіт" повідомив про зниження тарифів на окремі авіаперевезення та готовність подальшого зниження цін на авіаквитки, особливо, за умови запланованого зниження тарифів на аеропортові послуги.
Раніше АМКУ зобов'язав ВАТ "Авіаційна компанія "Дніпроавіа" забезпечити виділення ПрАТ "Міжнародні авіалінії України" на недискримінаційних умовах слотів у міжнародному аеропорту Дніпропетровська відповідно до правил виділення часових інтервалів на приліт і виліт рейсів у міжнародних аеропортах України. Про це повідомляє прес-служба АМКУ.
За даними АМКУ, "Дніпроавіа" необґрунтовано не надало ПрАТ "Міжнародні авіалінії України" часові інтервали на приліт і виліт чартерних рейсів, зокрема, за маршрутами: "Дніпропетровськ - Хургада - Дніпропетровськ", "Дніпропетровськ - Шарм-Ель-Шейх - Дніпропетровськ".
Нагадаємо, що на початку серпня робота авіакомпанії "АероСвіт" було частково заблоковано через страйк пілотів. Були затримані ряд рейсів з Києва, Москви, Сімферополя та Стамбула.
"Авіакомпанії" "АероСвіт", "Донбасаеро" і "Дніпроавіа" входять до Стратегічного альянсу "Українська авіаційна група". Перевізники сформували загальну мережу маршрутів і склали спільний розклад польотів, направлений на оптимізацію стиковок авіарейсів і створення нових пасажиропотоків.
Раніше повідомлялося, що авіакомпанія "Дніпроавіа" уклала з бразильським авіабудівним концерном Empresa Brasileira de Aeronautica (Embraer) операцію по покупці 10 літаків моделі Embraer 190. Обсяг операції склав 400 млн дол.