ua en ru

Американці розщедрилися на новорічні подарунки на 0,5 трлн дол.

Автор: RBC.UA
У 2006 р. американці побили всі рекорди по різдвяних і передріздвяних покупках. За даними Національної федерації роздрібної торгівлі, з листопада, коли починається святковий сезон, вони

У 2006 р. американці побили всі рекорди по різдвяних і передріздвяних покупках. За даними Національної федерації роздрібної торгівлі, з листопада, коли починається святковий сезон, вони залишили в магазинах 457 млрд дол. Тільки протягом 22 і 23 грудня т.г. жителі США витратили на "презенти" 16,2 млрд дол., передає НТВ. Серед лідерів продажів при цьому були телевізори з плоским екраном і ігрові приставки. Поки сезон не завершений, в магазинах очікується ще одна хвиля покупців - тих, хто отримав на різдво подарункові сертифікати і їх отоварюватиме. Цікаво, що опит компанії Zogby International минулого тижня встановив, що 63% американців планують переподарити отримані подарунки. Зокрема, кожен десятий представник цієї групи має намір використовувати для цієї мети презент, отриманий минулого року. Цікаво, що молоді американці вельми позитивно відносяться до цієї практики, а немолоді її категорично не схвалюють. Моніторинг дослідницької фірми Greenberg Quinlan Rosner так само минулого тижня показав, що в новорічні свята 78% американців переживають почуття щастя, 75% - відчуття любові, 60% - відчувають натхнення, 40% - відчуття взаємозв'язку з іншими людьми, 24% - відчувають прилив енергії. Одночасно 25% скаржаться на втому, 20% - на стрес, 11% - на нестабільність, 9% - на те, що вирує в животі, по 7% переживають почуття злості, відчувають себе нещасними або самотніми. Головні причини стресу: недолік часу (на це скаржаться 30% опитаних жителів США), брак грошей (27%) і комерціалізація свята (26%). Що стосується українців, то на новорічні свята вони готові витратити на подарунки в середньому по 300 грн. Більше 1000 грн готові витратити 3% опитаних респондентів. Про це свідчу дані соціологічного опиту, проведеного центром "Соціальний моніторинг" і Інститутом соціальних досліджень ім. Яременка. Найбільш приємними подарунками респонденти вважають побутову техніку (14%), гроші (8%), квартиру (7%), одяг і взуття (3%).