Американські студенти не мають поняття про країни походження відомих брендів

Американські студенти не мають поняття про країни походження відомих брендів
Американські студенти
Незважаючи на те, що деякі економісти б'ють тривогу з приводу збільшення торгового дефіциту США, студенти американських коледжів залишаються великими фанатами таких продуктів, як мобільні телефони LG, кросівки Adidas і іграшки Lego. Річ у тім, що вони просто не можуть

Незважаючи на те, що деякі економісти б'ють тривогу з приводу збільшення торгового дефіциту США, студенти американських коледжів залишаються великими фанатами таких продуктів, як мобільні телефони LG, кросівки Adidas і іграшки Lego. Річ у тім, що вони просто не можуть визначити країну походження товарів. За результатами опитування, проведеного маркетинговою компанією Anderson Analytics, американські студенти не змогли правильно назвати країну походження південнокорейської LG Electronics Inc., німецької Adidas AG, голландської Lego і ще більше десятка інших найвідоміших споживчих брендів. Том Андерсон, один з партнерів компанії, сказав, що був здивований тим, наскільки мало молоді американці знають про походження продукції під їх улюбленими брендами. "У своїй більшості це підростаюче покоління освічених американських споживачів не має ніякого поняття про походження використовуваних брендів, або ж вони вважають, що все робиться в США, Японії або Німеччині", - говорить Андерсон. Це дуже важливо з економічної точки зору, оскільки респонденти в основному асоціюють певні країни з виробництвом високоякісної продукції певної категорії. Так, студент, який вважає, що його мобільний телефон LG був вироблений в Японії, асоціюватиме якість цього товару з японською, а не з корейською продукцією. Під час онлайн-дослідження, проведеного серед 1000 студентів коледжів, необхідно було вказати країну походження низки брендів. Найбільше число респондентів вважали, що мобільні телефони LG - це американський продукт, в числі країн-виробників інших марок телефонів була названа Японія. Багато респондентів відповіли, що фінські Nokia і американська Motorola є японськими брендами. Враховуючи мізерні географічні пізнання американців, результати цього опитування зовсім не дивують. За даними опитування, проведеного National Geographic у 2006 році, тільки половина американських студентів можуть знайти на карті Нью-Йорк. Проте, можливо, що на відповіді студентів вплинув той факт, що багато глобальних компаній виробляють свою продукцію в інших країнах теж. "Люди вже звикли до того, що ці товари виробляються по всьому світу, - говорить Андерсон. - Але байдужість і відсутність географічних знань є основними чинниками". За матеріалами Reuters.

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся