ua en ru

Американські автовиробники втрачають ринок США

Автор: RBC.UA
Концерн "Дженерал моторс" намагається утримати позицію лідера на ринку США. Вслід за японськими і корейськими конкурентами автовиробник збільшив термін гарантії на свої автомобілі 2007 р. випуску до 160 тис. км.

Концерн "Дженерал моторс" намагається утримати позицію лідера на ринку США. Вслід за японськими і корейськими конкурентами автовиробник збільшив термін гарантії на свої автомобілі 2007 р. випуску до 160 тис. км. Як повідомляє НТВ, сервісне обслуговування двигуна, приводу і трансмісії продовжено з 3 до 5 років. Американська корпорація зараз реалізує нову стратегію, яка націлена на зростання продажів за рахунок сервісу і надійності, а не дешевизни машин. Зараз в США упевнено зміцнюються японські і корейські виробники автомобілів. Американський споживач активно переорієнтовується із звичних для себе джипів на невеликі, економічні автомобілі із-за постійного і серйозного зростання світових цін на нафтопродукти. Це - головний чинник, який допомагає японцям відвойовувати ринок у аборигенів. Азіати тіснять на другий план європейських і американських конкурентів. Так, лідер японського автомобілебудування корпорація "Тойота мотор" в нинішньому році може обійти "Дженерал моторс" за об'ємом виробництва і вийти на перше місце в світі. "Тойота мотор" збільшила об'єм продажів в США за рік на 9,7% (2,26 млн. машин). "Хонда" продала в США 1,46 млн. автомобілів, "Ніссан" - 1,07 млн. За останні п'ять років провідні американські автовиробники втратили 13% домашнього ринку. Зараз їх частка в США складає 57%. "Дженерал моторс" (у 2005 р. продано 4,41 млн. автомобілів) і "Форд" (відповідно - 2,95 млн.) скоротили продажі на 4%.