ua en ru

Альянс Peugeot-Citroen збирається будувати автозавод в РФ

Автор: RBC.UA
За неофіційними даними, другий за величиною в Європі виробник автомобілів PSA Peugeot Citroen SA розглядає можливість будівництва свого заводу в Калузькій або Нижегородській області. Як передає Reuters з посиланням на французькі ЗМІ, згідно з планами Peugeot, російський завод вже до 2010 р. зможе випускати 100 тис. автомобілів у рік, а в перспективі і 300 тис. автомобілів в рік.

За неофіційними даними, другий за величиною в Європі виробник автомобілів PSA Peugeot Citroen SA розглядає можливість будівництва свого заводу в Калузькій або Нижегородській області. Як передає Reuters з посиланням на французькі ЗМІ, згідно з планами Peugeot, російський завод вже до 2010 р. зможе випускати 100 тис. автомобілів у рік, а в перспективі і 300 тис. автомобілів в рік. Французький автомобілебудівний концерн PSA Peugeot Citroen і Міністерство економічного розвитку і торгівлі РФ підписали угоду про будівництво заводу в Росії 10 червня 2007 р. На першому етапі потужності заводу складуть до 70 тис. автомобілів у рік, на другому етапі - 140 тис. автомобілів в рік. Обсяг інвестицій в даний проект складе 250 млн євро. Компанія поки не визначилася з регіоном, де будуватиметься завод, проте відомо, що їй було запропоновано 5 майданчиків. Peugeot далеко не перша автомобілебудівна компанія, яка побудує свій завод на території Росії. За останні декілька років договори про будівництво заводів по виробництву і збірці автомобілів уклали майже всі відомі міжнародні концерни, зокрема Ford, Suzuki, Nissan, General Motors, Toyota і ін. Наразі в Калузькій області будує свій завод німецький виробник автомобілів Volkswagen. Інтерес зарубіжних автовиробників до Росії спричинений тим, що, на думку аналітиків, до 2011 р. російський ринок стане найбільшим у Європі, а щорічний попит на автомобілі складе близько 3,3 млн шт. За словами глави Volkswagen Мартіна Вінтеркорна, до 2009 р. Росія стане найбільшим автомобільним ринком у Європі. Попит на нові автомобілі зросте в Східній Європі, тоді як ринок Західної Європи залишиться в стані стагнації внаслідок низького рівня продажів у Німеччині.