"Формула - 1" стартує без Шумахера
18 березня стартує перша гонка чемпіонату світу "Формула-1", вона пройде на трасі Альберт-парк в австралійському Мельбурні. З моменту закінчення минулого чемпіонату в "Королівських гонках" сталися значні зміни. Міжсезоння, як завжди було насичене тестами і презентаціями машин. Багато було інформації, пов'язаної з закінченням кар'єри Міхаелем Шумахером. Німець назовсім команду Ferrari не залишив, як заявив в лютому менеджер семиразового чемпіона світу Віллі Вебер, Шумахер не буде брати участі в керівництві командою, як планувалося минулого року, а обмежиться роллю "радника". Повний список гонщиків був опублікований на офіційному сайті F1 наприкінці лютого, коли керівництво команди Toro Rosso, яка довго не могла визначитися, назвало імена своїх пілотів. У більшості команд, у тому числі і лідерських, за міжсезоння відбулися значні кадрові зміни, - помінялися не лише гонщики, а й керівники та конструктори. Всі переходи роблять непередбачуваним результат боротьби за чемпіонський титул і Кубок конструкторів. Команда Renault F1 Team (1-е місце, 206 очок), яка перемогла в минулому сезоні, цього року братиме участь в чемпіонаті без свого лідера Фернандо Алонсо. На вакантне місце шеф команди Флавіо Бріаторе призначив колишнього "тестера" Хейккі Ковалайнена, лідером, швидше за все, буде Джанкарло Фізікелла, який 2 роки "асистував" Алонсо. Д.Фізікелла вже заявив, що не вірить в рівність пілотів команди, він вважає, що за підсумками перших гонок керівництво вибере фаворита, якому дістанеться вся підтримка команди. На користь фіна Ковалайнена говорить той факт, що Ф.Бріаторе є його особистим менеджером. У Renault змінився також титульний спонсор і зовнішній вигляд боліда. Замість блакитних машин уболівальники побачать оранжево-сині боліди, які рекламують банк ING. Головна зміна в команді Ferrari (2-е місце, 201 очко) - відсутність Міхаеля Шумахера. Замість нього в Гран-прі виступатиме фін Кімі Райкконен. Для нього це реальний шанс довести, що він здатний стати чемпіоном світу. У McLaren Райкконену катастрофічно не таланило - його машина або ламалася, або поступалася в швидкості іншим болідам. Другим пілотом буде Феліпе Маса, який не має наміру поступатися першим місцем в команді без бою. Команда McLaren (3-е місце, 110 очок) повністю поміняла склад пілотів. Замість Кімі Райкконена, який пішов в Ferrari, McLaren отримав діючого чемпіона світу Фернандо Алонсо. Його напарником стане молодий британець Льюіс Хемілтон, який почав тестові заїзди з того, що розбив свій новий болід. Гонщик Педро де ла Роса, котрий замінив в середині минулого сезону Хуана Пабло Монтойю, який пішов в NASCAR, знову змушений задовольнятися місцем тест-пілота. Фахівці вважають, що за підсумками тестових заїздів, саме пілоти McLaren є зараз, можливо, найшвидшими в "Формулі-1". Не виняток, що команду чекає серйозний прорив, минулого року її гонщики жодного разу не перемогли в Гран-прі. Команда Honda (4-е місце, 86 очок) цього року значно скоротила кількість спонсорських наклейок на поверхні боліда і прикрасила її виглядом Землі з космосу. Основний склад пілотів залишиться таким же: Дженсон Баттон і Рубенс Баррікелло. Тест-пілот Ентоні Девідсон пішов в Super Aguri, де йому надали можливість стати гонщиком. Минулий сезон був для SAUBER-BMW (5-е місце, 36 очок) дебютним. Команда впродовж всього року прогресувала і в останніх гонках показала непогані результати. Польський гонщик Роберт Кубіца довів, що його не даремно поставили замість Жака Вільнева, і вже в третій гонці зійшов на подіум. Кубіца претендує на роль першого пілота в команді, щоправда, йому буде важко посунути стабільного Ніка Хайдфельда. Мета команди - регулярна поява її пілотів на подіумі. Сподівання на це пов'язані також з новим болідом. Попри колосальні грошові витрати, заводська команда японського автогіганта Toyota (6-е місце, 35 очок) поки не може похвалитися серйозними досягненнями. Змін у складі пілотів не відбулося, Ярно Труллі і Ральфу Шумахеру вже доводилося перемагати в гонках у складі інших команд, тож звинувачувати їх в невдачах Toyota ніхто не став. У міжсезонні компанія Red Bull, якій належать команди Red Bull Racing (7-е місце, 16 очок) і Toro Rosso (9-е місце, 1 очко), підписала контракти на постачання моторів як з Renault, так і з Ferrari. Після цього керівництву концерну належало вирішити, який силовий агрегат віддати команді Red Bull Racing, у якої більше шансів на перемогу, а який - Toro Rosso. В результаті, "переміг" мотор Renault, який і дістався титульній "стайні". На зміну Крістіану Клієну прийшов Марк Уеббер, який не зміг задовольнити свої амбіції в Williams. Scuderia Toro Rosso стала останньою командою, яка оголосила склад пілотів. Ніякої сенсації не сталося - ті ж гонщики Вітантоніо Ліуцці і Скотт Спід. Минулий рік став для Williams (8-е місце, 11 очок) провальним. Команда опинилася в числі аутсайдерів. Еді Джордан порадив Френку Уїльямсу послідувати його прикладу і продати команду "доки не пізно". Втім, сам Уїльямс не залишає надії повернути команді колишній успіх. Поміняв склад пілотів - замість Уеббера виступатиме Олександр Вурц. Команду покинули генеральний директор Кріс Чеппл і один з провідних інженерів Френк Дерньє. Боліди Williams тепер матимуть мотори Toyota. На роль першого пілота Spyker (10-е місце, 0 очок) запросили голландця - Крістіана Альберса, його партнером буде переможець японської "Формули-3", німець Адріан Сутіл. Минулого року безславно закінчилася історія команди Midland F1, яка належала бізнесмену Олексію Шнайдеру і формально вважалася російською. В кінці сезону Шнайдер розчарувався і продав команду голландській компанії Spyker, яка з 2000 р. випускає суперкари з моторами Audi. Успіхом нового керівництва можна вважати підписання контракту з Ferrari на постачання моторів. Японська команда Super Aguri (11-е місце, 0 очок), заснована колишнім гонщиком Агурі Сузуки, в новому сезоні заручилася підтримкою команди Honda, яка стала поставляти мотори і допомогла в створенні шасі. Новим партнером пілота Такуми Сато стане Ентоні Девідсон, якому стало тісно в ролі тест-пілота команди Honda.