«Яндекс» повернувся до ідеї проведення IPO. Компанія розраховує розміститися відразу після Mail.ru Group (раніше Digital Sky Technologies) у другій половині 2011 р. - на хвилі зростання інтересу інвесторів до російських інтернет-активів, повідомляє РБК daily.
«Яндекс» повернувся до ідеї проведення IPO. Компанія розраховує розміститися відразу після Mail.ru Group (раніше Digital Sky Technologies) у другій половині 2011 р. - на хвилі зростання інтересу інвесторів до російських інтернет-активів, повідомляє РБК daily.
Як вважають експерти, обсяг розміщення може скласти близько 20%, найбільш вірогідною майданчиком є NASDAQ.
Про це виданню стало відомо відразу з декількох джерел - великих інвестбанках і інтернет-компаніях. За їхніми словами, влітку цього року компанія зустрічалася з кількома банками і попередньо обговорювала перспективи IPO на NASDAQ. У числі банків, з якими зустрічався «Яндекс», були такі великі гравці, як Morgan Stanley і Goldman Sachs. Серед потенційних організаторів оборудки називають «Ренесанс», Deutsche Bank, Citibank, а також ВТБ.
Як вважає інше джерело, повідомляє РБК daily, компанія уважно стежить за процесом виходу на біржу ще одного інтернет-гравця - компанії Mail.ru Group.
У «Яндексі» виданню заявили, що розглядають IPO як один з варіантів розвитку компанії. «При цьому вихід на біржу не є самоціллю. Протягом останніх декількох років компанія підтримує контакти з інвестиційним співтовариством, але поки конкретних тем для переговорів з банками у нас немає », - говорить прес-секретар «Яндекса»Очира Манджіков.
За оцінкою ІК «Фінам», вартість «Яндекса», виходячи з фінансових показників компанії за 2009 р., може скласти не менше 2,5 млрд дол.
«При цьому потрібно враховувати, що в наступному році капіталізація сильно зросте. На тлі цього чинника, а також доброго розміщення групи Mail.ru Group вартість компанії може істотно перевищити 3 млрд дол.», - говорить голова правління «Фінама" Владислав Кочетков.
На думку Костянтина Бєлова з ФК «Уралсиб», розміщуючись після Mail.ru Group, «Яндекс» втратить незаперечну перевагу «першості», але зате отримає іншу можливість: в разі, якщо «першопрохідник» виведе свої активи на біржу успішно, його послідовник зіграє на інтерес інвесторів до свого сегменту.
Нагадаємо, в червні ц.р. Інвестиційний холдинг Digital Sky Technologies намагався об'єднатися з «Яндексом», проте спроба не відбулася.
Також в червні ц.р. менеджмент Rambler робив спроби поліпшити якість пошуку шляхом укладення угоди з "Яндексом". Тим не менше, після переговорів угоду укладати не стали.
Ще раніше, в січні ц.р. Rambler звертався до "Яндексу" з пропозицією замінити "власний движок движком" «Яндекса». Однак ці переговори також закінчилися безрезультатно.