Державна адміністрація залізничного транспорту України ("Укрзалізниця") у жовтні 2011 р. повністю розрахувалася за кредит у розмірі 700 млн дол., який був наданий Deutsche Bank AG. Кредит був використаний на будівництво залізнично-автомобільного мостового переходу через р.Дніпро в Києві.
Державна адміністрація залізничного транспорту України ("Укрзалізниця") у жовтні 2011 р. повністю розрахувалася за кредит у розмірі 700 млн дол., який був наданий Deutsche Bank AG. Кредит був використаний на будівництво залізнично-автомобільного мостового переходу через р.Дніпро в Києві. Кредитні ресурси були залучені на 7 років за процентною ставкою ЛІБОР+ 6,5% річних, повідомляє прес-служба "Укрзалізниці".
Повідомляється, що в рамках проекту будівництва залізнично-автомобільного мостового переходу виконані роботи по влаштуванню залізничної складової мосту, естакад правобережного і лівобережного підходів і Березняківського шляхопроводу, а також автомобільного проїзду з лівого на правий берег і з правого на лівий виконані.
У 2010 р. було відкрито рух залізничного транспорту, зупинковий пункт "Лівий берег" і автомобільний рух з лівого на правий берег Дніпра. У І півріччі 2011 р. здійснено відкриття автомобільного руху в зворотному напрямку з заїздом з боку Конча-Заспи і автомобільний заїзд з боку мосту ім. Є.О. Патона на лівий берег. 23 серпня 2011 р. відбулося відкриття автомобільного з'їзду на Наддніпрянське шосе в напрямку Конча-Заспи і повного двостороннього руху мостовим переходом.
Нагадаємо, Deutsche Bank AG надав кредит у розмірі 700 млн дол. Південно-Західній залізниці. Гарантійну угоду було підписано 18 жовтня 2004 р. Кабінетом міністрів України в особі міністра фінансів України. Кредитні ресурси були залучені на 7 років і отримані у жовтні і листопаді 2004 р. двома траншами по 350 млн дол.
Зазначимо, в червні 2011 р. "Укрзалізниця" запропонувала Deutsche Bank AG розглянути можливість участі в кредитуванні програми модернізації на 1 млрд дол. У свою чергу, представники Deutsche Bank погодилися надати пропозиції варіантів кредитних програм. Раніше, 6 червня ц.р., генеральний директор "Укрзалізниці" Володимир Козак, в ході зустрічі з представниками Deutsche Bank AG зазначив, що зараз відбувається позитивна динаміка грошових надходжень. Важливим чинником для фінансистів є початок реформування залізничного транспорту України. Зокрема, вже на розгляд у Кабінет міністрів України направлені відповідні законодавчі акти. Боргові навантаження "Укрзалізниці" зменшаться з 2013 р. За його словами, всі ці фактори повинні в найближчому майбутньому зробити залізничний транспорт привабливим для інвестицій.
Нагадаємо, "Укрзалізниця" є монополістом у сфері залізничних перевезень. Державна адміністрація залізничного транспорту України була створена в 1991 р. і є органом управління залізничним транспортом загального користування. Згідно з даними "Укрзалізниці", в її відомстві перебуває: 6 залізниць (Донецька, Львівська, Одеська, Придніпровська, Південна, Південно-Західна); 27 дирекцій залізничних перевезень.
Deutsche Bank є найбільшим банківським концерном Німеччини. Заснований в 1870 р. Включає комерційні, іпотечні, інвестиційні банки. Штаб-квартира знаходиться у Франкфурті-на-Майні. Штат співробітників перевищує понад 102 тис. осіб. Чистий прибуток Deutsche Bank за 9 місяців 2011 р. виріс на 60% - до 4,1 млрд євро. Виручка банку за підсумками січня-вересня зросла на 25% - до 26,3 млрд євро.
10 вересня Національний банк України (НБУ) видав банківську ліцензію дочірньому банку Deutsche Bank в Україні. ВАТ Deutsche Bank Ukraine (DBU) був зареєстрований 25 червня 2009 р. зі статутним капіталом 222,666 млн грн. 30 вересня 2009 р. відбулося відкриття головного офісу в Києві української "дочки" Deutsche Bank. Представництво Deutsche Bank в Україні зареєстровано в 2005 р. Deutsche Bank є одним з найбільших кредиторів НАК "Нафтогаз України".