Останні успіхи "Баварії" зробили мюнхенський клуб найдорожчим футбольним брендом у світі. Команда, яка обіграла дортмундську "Боруссію" у фіналі Ліги чемпіонів з рахунком 2:1, вийшла на перше місце рейтингу Brand Finance.
Останні успіхи "Баварії" зробили мюнхенський клуб найдорожчим футбольним брендом у світі. Команда, яка обіграла дортмундську "Боруссію" у фіналі Ліги чемпіонів з рахунком 2:1, вийшла на перше місце рейтингу Brand Finance.
Читайте також: Франк Рібері уклав Кубок європейських чемпіонів у ліжко
Роком раніше перше місце займав "Манчестер Юнайтед" сера Алекса Фергюсона, проте в поточному сезоні манкуніанці не змогли проявити себе в Лізі чемпіонів належним чином.
Бренд "Манчестер Юнайтед" на даний момент оцінюється в 837 мільйонів доларів, що на 2% нижче торішнього показника. При цьому ринкова вартість клубу перевищує 2,9 мільярда доларів. У той же час вартість бренду "Баварія" за рік піднялася на 9 відсотків і досягла 860 мільйонів.
Третє місце в рейтингу як і раніше займає мадридський "Реал" (621 мільйон доларів), четверте - "Барселона" (572 млн). На одну сходинку вгору піднялася "Боруссія", зумівши увійти в десятку кращих команд (260 млн).
Зазначимо п'яту позицію лондонського "Челсі", власником якого є російських олігарх Роман Абрамович (418 млн).
"Баварія" останнім часом домінує в чемпіонаті Німеччини. Крім того, тепер цю команду переслідують успіхи і в Лізі чемпіонів, що дозволило команді збільшити число своїх шанувальників по всьому світу", - заявив Дейв Четтуей, один з аналітиків Brand Finance. - Тепер клубам Бундесліги треба буде доводити, що їх бренди гідні виходу на глобальний ринок. "Баварії", зокрема, вдалося істотно просунути свій бренд завдяки солідним фінансовим вкладенням, а також зростанню міжнародної репутації клубу".
Повідомляється, що команди Бундесліги домоглися збільшення вартості своїх брендів за рахунок ряду привабливих характеристик місцевого чемпіонату - дешевих квитків, високої відвідуваності стадіонів, демократичної структури управління, фінансової прозорості. Бундесліга в цьому сенсі, на думку аналітиків, стає альтернативою Англійській прем'єр-лізі, чемпіонату, який багато хто називаї найсильнішим у світі.
Топ-10 найдорожчих футбольних брендів
1. "Баварія" - 860 млн доларів
2. "Манчестер Юнайтед" - 837
3. "Реал" - 621
4. "Барселона" - 572
5. "Челсі" - 418
6. "Арсенал" - 410
7. "Ліверпуль" - 361
8. "Манчестер Сіті" - 332
9. "Мілан" - 263
10. "Боруссія" Д - 260