ua en ru

YouTube досяг 2 млрд переглядів в день

Автор: RBC.UA
Кількість переглядів відеоматеріалів на сайті YouTube зросла до 2 млрд у день, що майже вдвічі перевищує щоденну аудиторію трьох найпопулярніших американських телеканалів, разом узятих.

Кількість переглядів відеоматеріалів на сайті YouTube зросла до 2 млрд у день, що майже вдвічі перевищує щоденну аудиторію трьох найпопулярніших американських телеканалів, разом узятих, передає ВВС.

З жовтня 2009 р. кількість переглядів на інтернет ресурс зросло на 100%.

Про це компанія оголосила одночасно зі святкуванням п'ятиріччя від дня запуску першої бета-версії порталу.

Один із засновників YouTube Чад Херлі вважає, що 2 млрд на день - це не межа. "Я бачу в цьому величезні перспективи зростання відеоринку в інтернеті, на якому ми лідируємо", - сказав він.

За словами Ч.Херлі, успіх компанії полягає не тільки в тому, що за допомогою сайту користувачі можуть показати свої відео всьому світу; але і в тому, що на YouTube можна легко знайти потрібне відео і порекомендувати його іншим.

Нагадаємо, перший відеоролик тривалістю в 19 секунд назвою "Я в зоопарку" з'явився на сайті 23 квітня 2005 р.

Варто відзначити, що на початку свого розвитку сайт в основному розміщував піратські відео з популярних телепрограм і фільмів. Згодом керівництво компанії стало більш серйозно ставитися до матеріалів, захищених авторським правом. Зараз у разі пред'явлення обгрунтованих претензій відеоматеріали, розміщені користувачами, у яких немає на те авторських прав, знімаються з сайту.

Серед роликів, які принесли YouTube світову популярність, - відеорепортаж про дівчинку, яка загинула в результаті передвиборних протестів в Ірані; інтерв'ю сайту Барака Обами; реклама Nike за участю Рональдіньо і виступ Сьюзан Бойл на телеконкурсі "Британія шукає таланти".

Нагадаємо, в кінця 2006 р. портал YouTube придбала компанія Google за 1,65 млрд дол. Однак, виконавчий директор Google Ерік Шмідт неодноразово заявляв, що незважаючи на третє місце за популярністю в світі, заробити на YouTube не вдається.
За даними аналітичного агентства comScore, витрати на підтримку YouTube в 2009 р. склали 740 млн дол. - це в два рази більше, ніж порталу вдалося заробити.

Google вже давно намагається придумати нові моделі, які б дозволили відеосервісу приносити гроші. У 2008 р. пошукач домовився з компаніями Apple і Amazon про продаж музики за допомогою YouTube. Крім того, Google активно укладає контракти з медіа-холдингами, які розміщують на YouTube фрагменти фільмів, серіалів і телешоу.