Набули чинності зміни до Правил дорожнього руху
5 травня набули чинності зміни до Правил дорожнього руху, встановлені ухвалою Кабінету Міністрів України №395 від 22 квітня 2009 року. Згідно з ухвалою, граничні швидкості руху на українських автодорогах залишилися без змін - не більше 130 кілометрів за годину на автомагістралі і не більше 110 кілометрів за годину на дорозі для автомобілів. Знаки, що вказують на кінець обмеження швидкості, повинні бути не більше ніж через 2 кілометри від місця установки відповідних обмежувальних знаків. З відома ДАІ у власників доріг з обов'язковим встановленням відповідного знаку є можливість збільшувати граничну швидкість на хороших дорогах. Знаки 3.29 (обмеження максимальної швидкості) і 3.31 (зона обмеження максимальної швидкості) не можуть бути встановлені без знаку 1.37 (дорожні роботи), йдеться в ухвалі Кабміну. У випадку, якщо такі знаки встановлені не в місці здійснення дорожніх робіт, водія не можна притягати до відповідальності. Нагадаємо, 22 квітня ц.р. Кабінет міністрів схвалив внесений Міністерством внутрішніх справ проект ухвали про внесення змін до Правил дорожнього руху. Відповідно до нього, швидкісний режим в українських містах для транспортних засобів буде збережений на рівні 60 км/г. "МВС запропонувало зберегти швидкісний режим в містах, а на автомагістралі - дозволити рух із швидкістю 130 км/г", - сказав заступник керівника Департаменту Державної автоінспекції Сергій Будник. Він додав, що в Україні до категорії автомагістралі відноситься тільки одна дорога Київ - Бориспіль. "За містом, за умови наявності розділової смуги або бетонної огорожі між смугами руху, швидкість руху не повинна перевищувати 110 км/г", - повідомив він, додавши, що відповідно до Кодексу про адміністративні правопорушення перевищення швидкісного режиму на 20 км в Україні не фіксується. Відзначимо, раніше Державтоінспекція виступала проти підвищення швидкісного режиму на дорогах країни. За даними ДАІ, понад 60 % ДТП в межах міст складають наїзди на пішоходів. У 2008 р. таких випадків було 17 тис., 20% пішоходів загинули. Україна є однією з небагатьох країн Європи, де на сьогодні дозволена в населених пунктах максимальна швидкість складає 60 км/г плюс 20 км перевищення швидкості, за яке не має адміністративної відповідальності. У більшості європейських країн дозволена швидкість в населених пунктах не перевищує 50 км/г.