ВР пропонує змінити адміністрування ПДВ

В Україні можуть змінити адміністрування податку на додану вартість (ПДВ). Про це РБК-Україна розповів член парламентського комітету з питань фінансів і банківської діяльності, член фракції БЮТ Валерій Шаманов. В Україні можуть змінити адміністрування податку на додану вартість (ПДВ). Про це РБК-Україна розповів член парламентського комітету з питань фінансів і банківської діяльності, член фракції БЮТ Валерій Шаманов. "Нововведенням є і те, що платники податку на додану вартість, у яких річний об'єм оподатковуваних податком операцій складає не більше 1 млн. грн, надають податковому органу реєстри отриманих і виданих податкових накладних за відповідний період в електронному або паперовому вигляді по власному вибору", - повідомив депутат. За його словами, в законопроекті пропонується передбачити представлення платниками ПДВ в органи Державної податкової служби реєстрів отриманих і виданих податкових накладних разом з податковою звітністю за відповідний звітний період. У електронному вигляді платник податків може скористатися податковими документами через інтернет, зайшовши на офіційну сторінку податкового органу. В той же час депутат відзначив, що в цій справі необхідний перехідний період для врегулювання законодавчої бази. Необхідність поліпшення адміністрування ПДВ була запропонована в Проекті закону про внесення зміни до Закону "Про податок на додану вартість" Державною податковою адміністрацією. Планується, що ці зміни сприятимуть своєчасному виявленню безпідставно заявлених сум до відшкодування з бюджету, запобіганню мінімізації податкових зобов'язань, а також прискоренню здійснення податковими органами перевірки достовірності даних податкової декларації. Цей законопроект був розглянутий на засіданні Комітету і рекомендований до розгляду парламентом. Відомо, що вчора комітет Верховної Ради з питань фінансів і банківської діяльності запропонував Державній податковій адміністрації удосконалити форму планових і позапланових перевірок. Лише після обліку всіх недоліків комітет ВР згоден схвалити цю систему як обов'язкову. Передбачається, що 2007г. буде адаптуючим періодом, а з 2008 р. можна буде працювати при електронній формі звітності. У комітеті ВР вважають, що впровадження електронної системи повинне бути не обов'язковим, а добровільним. Секретаріат комітету зараз готує всі зауваження щодо електронної форми звітності, а потім вони будуть направлені в ДПАУ і Державну митну службу для обліку і опрацьовування всіх недоліків. Нагадаємо, вчора в парламентському комітеті з питань фінансів і банківської діяльності голова ДПАУ Анатолій Брезвін презентував електронну систему звітності платників ПДВ. Ця система передбачає дублювання подачі податкових декларацій в паперовому вигляді пересилкою по електронній пошті для підприємств з річним оборотом від 1 млн. грн. Раніше в ДПАУ заявляли, що запропоновану планку в 900 тис. грн мають намір підняти до 2,1 млн. грн. Згідно з останньою інформацією ДПАУ, на кінець вересня 2006 р. об'єм заборгованості по експортному ПДВ досяг 13,7 млрд грн. У травні цього року податкова адміністрація констатувала, що на стадії податкових перевірок до відшкодування заморожені платежі по ПДВ на суму 4 млрд грн. На кінець лютого ця сума складала 3,5 млрд грн. Таким чином, з початку року сума боргу держави учасникам зовнішньоекономічної діяльності збільшилася майже в 4 рази.
On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся