Власники Nemiroff продають контрольний пакет акцій стратегічному інвестору

Nemiroff розглядає можливість продажу мажоритарної частки підприємства стратегічному інвесторові. Про це повідомляється в документі, який розсилає потенційним покупцям київський офіс ING Bank, передає "Комерсант-Україна".

Nemiroff розглядає можливість продажу мажоритарної частки підприємства стратегічному інвесторові. Про це повідомляється в документі, який розсилає потенційним покупцям київський офіс ING Bank, передає "Комерсант-Україна".

Факт отримання інвестмеморандуму від ING, в якому йдеться про намір власників Nemiroff продати мажоритарну частку в компанії, підтвердили в декількох алкогольних компаніях. За словами представника однієї з них, банк почав розсилати його в кінці минулого тижня. В українському офісі ING відмовилися коментувати документ. Голова ради директорів Nemiroff Олександр Глусь заявив виданню, що "компанія знаходиться на такій стадії, що готова розглянути залучення стратега для розвитку на глобальному рівні". Проте джерело, близьке до Nemiroff, стверджує, що намір вийти з бізнесу є у двох співвласників виробника - Якова Грибова і Анатолія Кипіша. "Засновник компанії Степан Глусь хоче зберегти свою частку в компанії", - говорить співрозмовник видання.

За його словами, С.Глусь готовий викупити долі двох інших акціонерів, якщо зможе залучити кредит.

За даними учасників ринку, одним з вірогідних претендентів на покупку Nemiroff є Central European Distribution Corporation (CEDC), яка вже є найбільшим виробником горілки в Росії (компанія на 100% володіє найбільшим виробником горілки ГК "Російський алкоголь", брендом Parliament і 49,9% голосуючих акцій і 75% в прибутку в дистриб'юторові елітного алкоголю Whitehall Group).

Аналітики оцінюють Nemiroff більш ніж в 300 млн. долл.

Nemiroff заснований в 1992 р., є одним з найбільших виробників алкогольної продукції в Україні, продукція якого поставляється в 55 країн світу. Основні торгові марки - "Nemiroff Оригінальний", "Українська медова з перцем", "Українська березова особлива", "Житня з медом", Nemiroff Premium і Nemiroff Lex. У матеріалах ING вказується, що в 2009 р., за оцінками компанії, обсяг її продажів склав 8 млн дал (на 3,9% більше рівня 2008 року), чисті продажі - 217,6 млн дол. (на 14% менше), чистий прибуток - 38,3 млн дол. (на 50% менше), EBITDA - 41,2 млн дол. (на 44,6% менше). Борг компанії в 2009 р. склав 10,5 млн дол. За інформацією джерела, знайомого з ситуацією в групі, рік тому близько 40% належало Якову Грибову, ще по 30% - Анатолію Кипішу і Степану Глусю.
Як повідомляється в документі ING, бренд Nemiroff є третім за обсягом продажів горілки в світі. У структурі продажів компанії на горілку припадає 98% в обсязі і 99% за вартістю. Основний обсяг продажів в натуральному вираженні припадає на Україну - 53% (38% у вартісному вираженні), далі йдуть Росія - 38% (54%) і Польща - 2% (3%), в решті країн реалізується 7% (5%). Потужності в Україні дозволяють виробляти 12 млн дал на рік, зараз вони завантажені на 70%. У Росії, де компанія з 2008 р. почала розливати свою продукцію на Ярославському лікеро-горілчаному заводі, її річний обсяг виробництва складає 1,6 млн дал з перспективою збільшення до 3 млн дал. З 2010 р. Nemiroff може виробляти 14,6 млн дал і, якщо буде потрібно, збільшити його до 16 млн дал, йдеться в матеріалах ING.

 

On Top
Продовжуючи переглядати www.rbc.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом, і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності
Пропустити Погоджуюся