Вадим Бухкалов: “Кемпінг-парку, щоб отримати прибуток під час Євро-2012, необхідно прийняти не менше 10 тис. осіб”
РБК-Україна: Які терміни окупності проекту, скільки Ви хочете заробити на ньому?
Вадим Бухкалов: Навіть якщо ми все правильно зробимо, залучимо достатню кількість гостей, то все одно важко спрогнозувати обсяги прибутку. Це залежить від багатьох складових. Скажімо, якщо у нас в середньому буде продано в районі 3 тис. людино-ночей, то, може, навіть отримаємо збиток. Якщо буде продано 10 тис. людино-ночей, то може бути невеликий прибуток. А якщо 50 тис. - це буде вже великий прибуток.
РБК-Україна: Яку суму маєте намір інвестувати?
Вадим Бухкалов: Мій партнер говорив про суму близько 200 тис. євро, але це дуже приблизно.
РБК-Україна: А на чому базується вартість ліжко-місця на добу?
Вадим Бухкалов: 70 євро на тиждень - це мінімально доступний рівень і собівартість утримання там одну людину.
РБК-Україна: Тобто, собівартість становить десь 10 євро з людини на добу?
Вадим Бухкалов: Так. Це інфраструктура - вивезення сміття, вода, електрика та ін. Зі сніданком виходить близько 15 євро на добу.
РБК-Україна: Скільки людина може розміститися в кемпінг-парку одночасно?
Вадим Бухкалов: З комфортом - до 3 тис. чоловік.
РБК-Україна: Чи передбачені місця для трейлерів?
Вадим Бухкалов: Так, для 200 трейлерів. Тобто, до 1 тис. осіб зможуть жити в трейлерах, а ще 2 тис. - в наметах.
РБК-Україна: Те, що багато готелів завищують ціни, грає Вам на руку? Ви з цього виходили?
Вадим Бухкалов: Ні. Якщо у когось готель на 20 номерів, то вони можуть завищувати ціни і, можливо, продадуть місця. Але ми орієнтуємося на свою економіку і пропонуємо людям доступне житло - для звичайних уболівальників, для звичайних студентів. Місця в готелях вже в основному викуплені, тому ми розраховуємо на те, що відвідувачів буде достатньою
РБК-Україна: І що отримає людина за 10 євро на добу?
Вадим Бухкалов: Місце в наметі - дво-, чотири- або шестимісному. Інфраструктуру: туалети, воду, територію, що охороняється, ресторани, бари, розваги - футбольні та волейбольні поля, зоопарк, стежку пригод, концерти, два екрани з майже триметрової діагоналлю. Екрани - не більше 3 метрів, тому що на великі екрани треба купувати права на трансляцію Євро-2012.
РБК-Україна: Як ви змогли домовитися, адже всі номери забронював Tui Trevel?
Вадим Бухкалов: Ми раніше не давали інформацію, що будемо приймати Євро-2012. І я не готовий коментувати відносини Tui Trevel з іншими готелями.
РБК-Україна: Ви входите до програми підготовки від Київської міськдержадміністрації?
Вадим Бухкалов: Ні, від Київської облдержадміністрації.
РБК-Україна: І як же вас буде тестувати УЄФА?
Вадим Бухкалов: Та ради Бога! Ми ж відкриті всім - і журналістам, і УЄФА. Нехай хто хоче - приїжджає. Ми відкриті для всіх. Нехай тестують.
РБК-Україна: Як взагалі прийшла ідея з кемпінг-парком?
Вадим Бухкалов: Я вирішив робити цей наметове містечко десь перед Новим роком - у листопаді-грудні.
РБК-Україна: Що спонукало до такого рішення?
Вадим Бухкалов: У нас практично все готово для цього: огороджена територія, інфраструктура, електрика. Залишилося доробити намети і правильно організувати людей. Порахували - реально. Знайшли інвестора - і процес пішов.
РБК-Україна: І коли будете готові прийняти перших гостей?
Вадим Бухкалов: Намети стоятимуть вже 2 червня. Життя в кемпінгу зможуть протестувати відвідувачі традиційного, вже четвертого дитячого фестивалю «Казка в Литвинівці». Тобто, якщо ми виявимо якісь недоробки, недоліки, зможемо все виправити до приїзду вболівальників.
Спілкувався Олексій Біловол