ua en ru

У Японії починають продавати особисті космічні супутники

Автор: RBC.UA
Колись люди посилали листи в пляшках, пускаючи їх в плавання по морях-океанах. Але прогрес йде семимильними кроками, і космічна ера відкриває нові можливості комунікації. Наприклад, в Японії незабаром можна буде придбати персональний супутник і відправити у Всесвіт особисте послання.

Колись люди посилали листи в пляшках, пускаючи їх в плавання по морях-океанах. Але прогрес йде семимильними кроками, і космічна ера відкриває нові можливості комунікації. Наприклад, в Японії незабаром можна буде придбати персональний супутник і відправити у Всесвіт особисте послання. За якісь сто мільйонів йен (880 тис. доларів) будь-який охочий може купити в особисту власність справжнісінький, тільки дуже маленький, космічний супутник і запустити його на земну орбіту на висоту близько 600-800 км. Таку унікальну пропозицію представила днями японська компанія по розробці космічних технологій Astro Research Corp. "До недавнього часу супутники відносилися до розряду речей, які звичайна людина придбати не має можливості. Ми вирішили змінити цю ситуацію і зробити космічні технології доступнішими", - говорить виконавчий директор компанії Ічиро Койке. Він додає, що Всесвіт до цих пір залишається для людини чимось містичним і довершеним, тому з ним завжди пов'язані романтичні емоції. І багато забезпечених людей оцінять такий оригінальний подарунок для своїх коханих, як космічний супутник, який мигатиме в небі вічним свідоцтвом їх любові. Виставлений на продаж супутник важить близько 20 кг. Всередині знаходиться невеличкий контейнер кубічної форми, зроблений з алюмінієвого сплаву, який захищає вміст, - звичайно, до тих пір, поки супутник не впаде і не згорить в атмосфері. Але відбудеться це років через 20-30. За добу супутник може робити близько 14 витків навколо Землі, а це означає, що над Японією він пролітатиме двічі на день, кожного разу сповіщаючи власника про своє наближення сигналом на мобільний телефон або електронну пошту. "Ми хочемо зробити космос ближчим для звичайних людей, щоб будь-хто міг використовувати його в особистих цілях", - говорить президент компанії Мітсутеру Сузуки. За матеріалами Ananova.