У Японії кіно набуває запаху

З тих пір, як кіно придбало звук і колір, технічна сторона цієї популярної розваги не зазнала яких-небудь кардинальних змін. Але вже незабаром ситуація обіцяє змінитися. Так, в Японії кіноглядачі в найближчому майбутньому зможуть не тільки дивитися і слухати фільми, але і відчувати їх запахи.
З тих пір, як кіно придбало звук і колір, технічна сторона цієї популярної розваги не зазнала яких-небудь кардинальних змін. Але вже незабаром ситуація обіцяє змінитися. Так, в Японії кіноглядачі в найближчому майбутньому зможуть не тільки дивитися і слухати фільми, але і відчувати їх запахи. Нову послугу надає телекомунікаційна компанія NTT Communications Corp. Розроблене її фахівцями програмне устаткування дозволяє генерувати складні аромати, комбінуючи різні ефірні масла. Генератор запаху буде випробувано наприкінці квітня на прем'єрі голлівудського фільму "Новий Світ" з Коліном Фаррелом в головній ролі. За задумом розробників, сім різних запахів супроводжуватимуть ключові моменти блокбастеру. Так, під час любовних сцен глядачів окутає квітковий запах, а жалісні моменти підкреслить ароматний букет перцевої м'яти і розмарину. Радість у творців новинки асоціюється з цитрусовими запахами, а гнів - з трав'яними мотивами, де акцент робиться на ноти евкаліпта і чайного дерева. Спеціальне устаткування встановлять під кріслами задніх рядів в декількох кінотеатрах. Апарати заправлятимуться набором ароматичних масел, а управляти системою розробники планують через інтернет. Під час проглядання інших фільмів глядачі зможуть самостійно завантажувати програми генерації ароматів зі всесвітньої павутини. Аналогічна послуга, але в її "домашній" версії з'явилася в Японії ще в минулому році. Компанія NTT Communications Corp. пропонувала придбати портативний генератор запахів за ціною в 620 доларів з можливістю завантажувати "рецепти" ароматів з Інтернету, які повинні були супроводжувати читання гороскопів або служити аромотерапією. За матеріалами Ananova.
Нагадуємо, не забудьте обрати свій спосіб читати новини.
On Top